ההרשמה נפתחה: "בית הספר של החגים"

ההרשמה נפתחה: "בית הספר של החגים"

החברה העירונית רחובות תפעיל בחופשת פסח את "בית הספר של החגים" לתלמידי כיתות א'-ג' והחטיבה הצעירה.

בכל בתי הספר היסודיים בעיר יתקיים בית הספר של החגים, באמצעות החברה העירונית רחובות, בחופשת הפסח. בית הספר של החגים מיועד לתלמידי כיתות א'-ג' וחטיבה הצעירה, ויפעל בתאריכים: 24,22,21 למרץ וה-4 לאפריל: 4 ימי פעילות. במסגרת זו ייהנו התלמידים הצעירים מתכנים חינוכיים, חווייתיים ומעשירים ברוח חג הפסח. ילדי צהרוני "ניצנים" (לרבות כיתות ג') אשר רשומים בשוטף במהלך השנה רשומים באופן אוטומטי ל"בית הספר של החגים" ואינם נדרשים לבצע רישום או תשלום לתוכנית.

פרטים נוספים והרשמה באתר החברה העירונית רחובות > https://bit.ly/3vb5AU3

החברה העירונית רחובות תפעיל במהלך חופשת הפסח, במשך ארבעה ימים, את "בית הספר של החגים", בכל בתי הספר היסודיים בעיר, עבור תלמידי כיתות א' עד ג' ותלמידי החטיבה הצעירה. התכנית תתקיים בכיתות האם לפי המתווה, לרבות בתי הספר "יבניאלי" ו"שביט", אשר בשגרה מופעלים על ידי רשת חוויות.

התכנית תפעל בין התאריכים 21 ועד ה-24 למרץ (ימים א'-ד', ללא יום הבחירות), ויום נוסף באיסרו חג, יום א', ה-4 לאפריל, בין השעות 8:00 עד 13:00.

העלות לכל התכנית למשך 4 ימי הפעילות, לכיתות גן בחטיבה הצעירה – 80 ₪.

לכיתות א'-ב', העלות הינה 180 ₪ (מימון משרד החינוך חלקי בלבד ולכן המחיר הינו מחיר מלא, אך במידה ויצורף התלמיד/ה לכיתה קיימת בצהרון, העלות תסתכם ב-80 ₪ בלבד, ולאחר ההרשמה יבוצע החזר בהתאם). לכיתות שפעילות במהלך השנה במסגרת הצהרון ולא נדרש לפתוח קבוצה חדשה, העלות הינה – 80 ₪ לכיתות ג' העלות הינה: 224 ₪.

המינימום הנדרש לפתיחת קבוצה חדשה הינו 22 ילדים.

הפעילויות ייערכו בתוך בתי הספר, באמצעות מורים מתוך בתי הספר / צוות הצהרון, ויחשפו את התלמידים להיבטים חינוכיים הקשורים לחג הפסח באופן יצירתי, חוויתי ומהנה. התלמידים יעסקו בתכנים ערכיים, טיפוח כישרונות ויכולות בתחומי ההעשרה סביב יצירות ספרותיות ומוזיקליות הרלוונטיות לחג. כמו כן, ישולבו בכל יום תכניות העשרה נרכשות. באשר להזנה – יש לשלוח את הילדים עם ארוחות בוקר בהתאם לכללי האלרגיה הנהוגים בבית הספר.

ילדים הרשומים במהלך השנה לצהרוני "ניצנים", אינם נדרשים לבצע הרשמה או תשלום לתכנית "בית הספר של החגים", והם ימשיכו את יום הפעילות ישירות לצהרון שיפעל עד השעה 17:00, על פי תכנית העשרה מותאמת. כמו כן, תוגש להם ארוחת צהריים חמה ומזינה.

לדברי אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית רחובות: "החברה העירונית, בשיתוף אגף החינוך ובתיאום עם הנהגת ההורים העירונית, ערוכה ומוכנה להפעלת מערך בית הספר של החגים בחופשת הפסח, לרווחת הורי ותלמידי כיתות א'-ג' והחטיבה הצעירה. החברה העירונית רואה חשיבות עליונה ביישום איכותי של התכנית, באמצעות למידה מהנה, חווייתית ויצירתית בצוותא, בין היתר בכדי לאפשר להורים מענה ראוי של מסגרת בית ספרית לילדיהם לימי החופשה, דבר שיאפשר להם להמשיך בשגרת עבודתם, תוך שימת דגש מיוחד על בריאות התלמידים והצוות".

לדברי נופר טולדו, מנהלת מחלקת הצהרונים בחברה העירונית: "לאחר תקופה מאתגרת שבה הילדים למדו הרבה דרך הזום, הקייטנה בפסח תיתן מסגרת חווייתית ויצירתית לילדים תוך כדי שמירה מירבית על כללי הבטיחות הנדרשים בצל הקורונה, אנו נשמור על צוותים קבועים לכל קבוצת אם ונעשה כל שניתן בכדי לשמור על בריאותם של הילדים במסגרת זו".

ההרשמה ל"בית הספר של החגים" נפתחה היום באתר החברה העירונית ותימשך עד ה-16.3.21. שימו לב, לא תתאפשר הרשמה מעבר לתאריך זה. ילדי צהרוני "ניצנים" (לרבות כיתות ג') אשר רשומים בשוטף במהלך השנה רשומים באופן אוטומטי ל"בית הספר של החגים" ואינם נדרשים לבצע רישום או תשלום לתכנית.

פרטים נוספים והרשמה באתר החברה העירונית רחובות: https://bit.ly/3vb5AU3

צילום: Istock

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh