הוקם מצפה כוכבים על גג בית הספר שישמש ללימודים במסגרת מגמת תעופה וחלל

הוקם מצפה כוכבים על גג בית הספר שישמש ללימודים במסגרת מגמת תעופה וחלל

קריית החינוך 'אורט' רחובות ממשיכה להתחדש במיזמים ותכניות לימוד איכותיות במיוחד. כך, במסגרת הלימודים במגמה היוקרתית אווירו – חלל, הוקם על גג בית הספר מצפה כוכבים ייחודי לאזור השפלה

קריית החינוך המצטיינת אורט רחובות מוסיפה להתחדש ולהפתיע. לאחרונה, במסגרת מיזם חינוכי חדש, הוקם על גג בית הספר מצפה כוכבים שישמש ללימודי 'תעופה וחלל'. מדובר במיזם ייחודי באזור השפלה, שישרת את התלמידים והמורים הלומדים בבית הספר ויהיה פתוח גם לקהל הרחב. במצפה הכוכבים החדש ייחשפו המבקרים והלומדים להכרות עם גרמי השמיים תוך חשיפה למערכת השמש ולחקר החלל במסגרת לימודים במגמת אווירו-חלל, מגמה חדשה ויוקרתית שנפתחה לאחרונה כחלק מההתמחות המדעית הנדסית בבית הספר ותאפשר ללומדים להתמחות באווירונאוטיקה בהיקף של חמש יחידות בגרות.

הלימודים במגמת  אוירו-חלל יחשפו את הלומדים לנושאים ייחודיים ומגוונים, ויאפשרו להם מפגשים עם מוסדות אקדמיים ובתוכם הפקולטה לאווירודינמיקה בטכניון, גופים עתירי ידע מן התעשייה וההייטק, וכן סיורים בבסיסי חיל האוויר ומפגשים עם טייסים וטייסות. כמו כן יזמן הלימוד במצפה הכוכבים מפגש עם נושאים מרתקים כגון תעופה בחקירה, חידושים בתעופה, בקרה בעולם הטיסה והתמודדות עם ערכים ודילמות הנוגעים בנושאים הללו. הלמידה תעמוד בסימן למידה עצמאית מונחית פרויקטים בהנחייתם של מומחים מתחום התעופה, החלל, והאסטרונומיה ואנשי צבא בכירים.

מנהל בית הספר 'אורט' רחובות, אבי סער: "רק לפני כשבועיים הודיע שר החינוך, נפתלי בנט, לראש העיר, רחמים מלול, על זכייתו של בית הספר בפרס חינוך ארצי בשל הישגיו הלימודיים של בית הספר ועל חינוך ערכי ומיצוי יכולת התלמידים. אנו מתגאים בעלייה מתמדת בזכאות לבגרות ובשיפור איכות תעודת הבגרות תוך חתירה למצוינות לימודית, ערכית וחברתית. המיזם הייחודי להקמת מצפה כוכבים בבית הספר שלנו מהווה נדבך נוסף בחזון שלנו להעניק לתלמידינו אפשרות ללימודים איכותיים, יוקרתיים ומעניינים במיוחד".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh