הורים, זה בשבילכם: מפגש מקוון בנושא הורות יצירתית עם דר' אייל דורון

הורים, זה בשבילכם: מפגש מקוון בנושא הורות יצירתית עם דר' אייל דורון

איך להמציא מחדש את ההורות במאה ה-21: לקראת פתיחת שנת הלימודים, אגף החינוך בעיריית רחובות מזמין את ההורים למפגש מקוון עם ד"ר אייל דורון, חוקר ומפתח חשיבה יצירתית, שיציג מודל חינוך מעודכן, שמטרתו להפוך את שגרת חיי המשפחה לתהליך של התפתחות אישית מלא יצירתיות, חדשנות וגמישות. המפגש יעניק כלים כיצד לגדל ילדים פותרי בעיות, ואיך אפשר לעזור לילדים לפתח חשיבה עצמאית?

ההרצאה תתקיים ביום שלישי הבא (25.8) בשעה 20:30  בשידור חי בעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות בקישור  https://bit.ly/2RFXdhh

התקופה האחרונה הביאה איתה שינויים רבים בזמן קצר לתלמידים ולהורים: הלימודים המקוונים, העבודה מהבית, ושינויים בהרגלים ואורחות החיים שלנו ושל הקרובים לנו. לקראת פתיחת שנת הלימודים עיריית רחובות מזמינה את ההורים להרצאה של ד"ר אייל דורון, אשר נחשב כמוביל חשיבה יצירתית וחדשנות ניהולית בעולם משתנה. ההרצאה של ד"ר דורון לא תהיה הרצאה תיאורטית, אלא הרצאה מעוררת לפעולה ומטרתה לסייע בהתמודדות עם המציאות היומיומית המשתנה בתדירות גבוהה בתקופה האחרונה. ההרצאה מותאמת להורים וד"ר דורון יציג בה מודל חינוך מעודכן, שמטרתו להפוך את שגרת חיי המשפחה לתהליך של התפתחות אישית מלא יצירתיות, חדשנות וגמישות חברתית.  בזמן ההרצאה דורון יראה כיצד נוכל להתמודד עם תחושות חוסר השליטה וחוסר הוודאות ובמקום לשקוע בהן  – לצמוח ולהתפתח בעזרתן. לאורך ההרצאה יציג ד"ר דורון דרכים יעילות לעבודה מהבית, ויתייחס גם לקשר בין הורים, ילדים ושיטות חינוך. לאורך ההרצאה, יציג דורון כיצד ניתן לפתח את החשיבה היצירתית ותחושת עצמאות בקרב ילדים וגם איך לגדל ילדים פותרי בעיות באופן עצמאי.

ההרצאה תתקיים ביום שלישי הבא (25.8) בשעה 20:30  בשידור חי בעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות בקישור  https://bit.ly/2RFXdhh

ד"ר אייל דורון הוא חוקר ומפתח חשיבה יצירתית, מפתח שיטת SEISEI לחשיבה יצירתית בקרב הדור הצעיר. דורון מכהן כראש המסלול לניהול יצירתי בהכשרת מנהלים וראש החטיבה לפסיכולוגיה ומדעי הרוח במרכז הבינתחומי בהרצליה. בשנה שעברה הוציא דורון את רב המכר "להמציא מחדש – הורות וחינוך במאה ה-21".

מ"מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "בשנה האחרונה המציאות השתנתה בכל רגע ואנחנו התאמנו את המענה של הרשות. אנחנו יודעים כי גם בשנת הלימודים הקרובה יהיו שינויים רבים ואנו ערוכים לקראתם. אחד מהכלים הוא יצירתיות. אני מזמין את התושבים להרצאה של ד"ר אייל דורון, אשר מרבה לדבר על היכולת להפיק את המירב מהסיטואציה הנוכחית ולעשות מהלימון לימונדה".

מנהלת אגף החינוך והנוער, אפרת צוקרמן: "אגף החינוך עומד לצד ההורים ומעניק כלים חדשניים להתמודדות עם המציאות המשתנה. ההרצאה של ד"ר אייל דורון תסייע לנו במתן כלים לגדל ילדים עצמאיים וסתגלנים יותר, ותהיה פתוחה לכולם בעמוד הפייסבוק של העירייה ביום שלישי הבא".

בתמונה: אייל דורון  |  צילום: עידו איז'ק

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh