הורים "לא עוברים על זה בשתיקה"

הורים "לא עוברים על זה בשתיקה"

הרצאה ללא תשלום בזום שתעסוק בשיח בין הורים לילדים בנושא אלימות מינית ומיניות בריאה.

ביה"ס העירוני להורים של החברה העירונית רחובות מזמין את הורי רחובות להשתתף בהרצאה החשובה ביום חמישי הקרוב 27.8 בשעה 21:00.

בימים האחרונים הרשת גועשת, עקב המקרה המזעזע באילת שמצטרף לעוד שורת מקרים אינסופית. הורים רבים מוצפים ברגשות ודאגות לאן ואיך ממשיכים מכאן.

ביה"ס העירוני להורים של החברה העירונית רחובות מזמין את כל הורי רחובות בחמישי הקרוב, 27.08, בשעה 21:00 להרצאה שתתקיים באמצעות אפליקציית זום בנושא "לא עוברים על זה בשתיקה", שתעסוק בשיח בין הורים לילדים בנושא אלימות מינית ומיניות בריאה.

ההרצאה בהנחייתה של עדי קורן, מדריכת הורים במרכז להורים ברחובות, מטפלת CBT ומנחה במרכז סיוע לנפגעי/ות  תקיפה מינית.

לדברי אורית שרגאי, מחזיקת תיק הורים במועצה: "אלימות מינית מתרחשת כל יום, בכל מקום. היא חוצה דתות, מינים, מגזרים, גילאים, תרבויות וגם ערים, היא לא בלעדית לעיירות נופש עם ים כחול טורקיז ובתי מלון. הורים הם המחנכים העיקריים למיניות של ילדיהם. המוטיבציה שלנו כהורים וכמחנכים לדבר עם הילדים על מיניות צריכה לבוא לידי ביטוי מתוקף ההבנה מהי מיניות עבורנו וכיצד היא משפיעה ומעצבת אותנו כבני אדם ובני אנוש".

אודי קדם, מנהל ביה"ס העירוני להורים: "ברחובות, בשיתוף מחזיקת תיק ההורים אורית שרגאי, אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך, צופית גולן, יו"ר המנהיגות העירונית, מפקחות משרד החינוך, מנהלות בתי הספר והגננות המובילות, פועל סגל מנחות מקצועי ודינאמי המעניק הדרכות גם בימות שגרה וגם בימות הקורונה גם בתחומי מניעת אלימות ומשברים, נשירה, מניעת סמים ואלכוהול. אנחנו מזמינים את ההורים ללמידה מקצועית, אישית וזוגית בתחומי ההורות והאקלים המשפחתי. ניתן להשפיע על האקלים המשפחתי גם באמצעות תהליכים קצרי טווח"

ארגון הבריאות העולמי היטיב להגדיר מיניות בריאה: "אנרגיה פנימית הדוחפת אותנו למצוא אהבה, מגע, חום חושניות ואינטימיות. משפיעה על מחשבות, רגשות ואינטראקציה בינאישית.. על הבריאות הגופנית והנפשית ..מיניות בריאה חייבת להיות זכות אנושית בסיסית".  מתוך ההגדרה הרחבה והמדייקת של ארגון הבריאות העולמי למיניות בריאה אפשר להסיק שהרבה עבודת מודעות מונחת לפתחנו ההורים, על התפיסות שלנו לגבי מיניות, על המודלינג שלנו לילדים ועל המסרים שאנו מעבירים או לא מעבירים להם בנושא הכל כך חשוב הזה.

להרשמה: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSewwITxe3sYM7BFDtEz2YI_wN63J8nPuRc0Ri7zEs27Za4eMA/viewform

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh