הזדמנות אחרונה לעשות סקי – ציוד נחוץ

הזדמנות אחרונה לעשות סקי – ציוד נחוץ

עם סיום עונת החורף, גולשי סקי וסנובורד נלהבים מתכוננים להחלקה האחרונה במורד מסלולי הגלישה האהובים עליהם. אבל לפני היציאה למדרונות, חיוני לוודא כי ברשותכם כל הציוד הדרוש כדי לשמור על בטיחותכם ונוחותכם על ההר. בין הציוד הרב שהמחליקים המקצועיים חייבים לקחת איתם, ישנם מעילי סקי ומשקפי סקי.

לא עולים על ההר בלי מעילי סקי

הציוד הרב והכבד אינו נוצר סתם. הוא לא רק שומר על בטיחותם של המחליקים, אלא גם על חום גופם בטמפרטורות המקפיאות, על שדה הראייה המדויק ועוד. במאמר זה, נתמקד במשקפי סקי וכן מעילי סקי אשר נחשבים לחלק בלתי נפרד מהחוויה.

  • מעיל סקי – מטרתם של מעילים אלו היא לשמור על חום הגוף בטמפרטורות נמוכות המאפיינות את פסגות ההרים המושלגים. מעיל סקי איכותי חייב להיות אטום לרוח ולמים וכמובן, נושם. במקביל, עליו לספק בידוד הולם כדי להצליח למלא את תפקידו בטמפרטורות הקפואות. בבחירת המעיל, כדאי לקחת בחשבון את סוג הסקי שתעשו. למשל, אם אתם מתחילים ונצמדים למסלולים הפשוטים יותר, מעיל סקי דק יספיק. אם אתם בקטע של מסלולים מאתגרים, ארוכים וגבוהים יותר, הרי שיהיה עליכם להצטייד במעיל אשר רמת הבידוד שלו גבוהה יותר. מלבד זאת, כדאי לבחור במעיל אשר מספק הגנה על הראש בעזרת ברדס, חגורות מותניים לסגירה טובה יותר של המעיל, ועוד.
  • משקפי סקי – ציוד נוסף אשר נחשב לחובה בקרב גולשים בכל הרמות. תפקידם להגן על העיניים מפני השמש החזקה, השלג והרוח. קרני השמש המשתקפות בשלג עלולות לגרום למצב הנקרא 'עיוורון שלג', מצב כואב להפליא אשר עלול להזיק באופן קבוע לעיניים. המשקפיים מגנים על העיניים מפני קרניים מזיקות וסנוור, ומבטיחות סקי מהנה ללא אי נוחות וסכנה. בבחירת משקפי הסקי יש לקחת בחשבון את צבע העדשה וצורתה, שכן צבעי עדשות שונים מתאימים לתנאי מזג אוויר שונים. למשל, עדשות צהובות אידאליות לתנאים של תאורה חלשה, בעוד עדשות כהות יתאימו לימי שמש בהירים יותר. צורת העדשה משפיעה על שדה הראייה כך שבסופו של דבר, יש לוודא היטב מהי הבחירה המתאימה לכם ביותר.

גולשים נכון – גולשים בטוח

סקי הוא אחד מענפי הספורט האהובים ביותר בעולם, אך אם לא נזהרים, הוא גם נחשב לאחד המסוכנים ביותר. התנאים הסביבתיים הם קיצוניים, אך עם מעט הקפדה ושמירה על עצמנו ניתן להפוך את החוויה לבטיחותית יותר. בתור התחלה, רכישת ציוד איכותי המורכב מנעלי סקי, מעילי סקי וכמובן משקפי סקי תבטיח רמת בטיחות גבוהה בכל גלישה מחדש.

בנוסף, כדאי לברר אודות ציוד הגלישה עצמו; המגלשיים, הסנובורד ועוד. קיימות חברות רבות המציעות ציוד גלישה המתאים לרמות שונות. כך, ההמלצה היא לבצע סקר שוק מקיף בין החברות השונות ולהבין בדיוק מה מתאים לכם ולרמה שלכם. גלישה נעימה!

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh