החל מהבוקר: עיריית רחובות מעמידה קווים חמים לתמיכה נפשית

החל מהבוקר: עיריית רחובות מעמידה קווים חמים לתמיכה נפשית

החל מהיום (29.9) עיריית רחובות מעמידה קווים חמים לסיוע: קו לתמיכה נפשית של האגף לשירותים חברתיים וקו לסיוע ותמיכה רגשית להורים של השירות הפסיכולוגי באגף החינוך והנוער. המוקד העירוני 106 עומד לרשות התושבים 24/7 בכל שעות היממה.

ההתמודדות עם משבר הקורונה מערערת את תחושת הביטחון של כולנו. ההנחיות משתנות ושגרת החיים שהופסקה בחודש מרץ האחרון גובה את המחיר מכל אחד ואחת, הן בשינוי באורחות החיים, הן בשינוי בסטטוס התעסוקתי והן בהתמודדות בבית ובתא המשפחתי.

בעיריית רחובות מבינים שיש צורך בסיוע ותמיכה נפשיים ומעמידים לרשות התושבים "קווים חמים" אליהם ניתן להתקשר כדי לפרוק את כל מה שמטריד, לקבל אוזן קשבת, וכן סיוע ותמיכה נפשית.

העירייה תפעיל שני "קווים חמים", קו חם לשירותי הרווחה ולהורים משפחות וילדים:

הקו החם של השירות הפסיכולוגי חינוכי באגף החינוך והנוער מציע תמיכה רגשית ונפשית למשפחות, הורים, ילדים ולצוותי החינוך בעיר. הקו יפעל בימים א'-ה' בין השעות  08:00-16:00 (ייתכנו שינויים בחגים). לפנייה לקו השירות הפסיכולוגי חינוכי ניתן לטלפון 08-939-2850/1.

האגף לשירותים החברתיים בעירייה מעמיד קו חם לטובת תושבות ותושבים הזקוקים לעזרה, אוזן קשבת, תמיכה ועזרה בתחומי הרווחה והשירותים החברתיים. ניתן לפנות למס' הטלפון
08-939-2706 בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:00 (ייתכנו שינויים בחגים).

נוסף על הקווים החמים, המוקד העירוני 106 עומד לרשות התושבים 24/7 בכל שעות היממה. ניתן לפנות למוקד העירוני בטל' 106 או  08-9392444 או באמצעות הווטסאפ – 050-8806106.

ראש העיר, רחמים מלול: "התקופה הנוכחית אינה קלה עבור כולם. אתגרי ההתמודדות עם משבר הקורונה קיימים בכל בית ובכל משפחה. דווקא בתקופה של חוסר וודאות ומציאות משתנה – עיריית רחובות פה עבור התושבים. נשמח להיות עבורכם אוזן קשבת, ולהושיט תמיכה וסיוע ככל שניתן. אני קורא לתושבים להשתמש בקווים החמים שפתחנו בשבילכם- לתמיכה וסיוע נפשיים ולהורים וצוותי החינוך".

צילום: iStock

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh