הטיסות חזרו! זמן לבחור חבילת חול משתלמת במיוחד 

הטיסות חזרו! זמן לבחור חבילת חול משתלמת במיוחד 

בשעה טובה ומוצלחת, אחרי למעלה משנה שבה ישבנו בבית בין 4 קירות וצפינו בטלוויזיה במקומות מדהימים ברחבי העולם בעוד נתב"ג סגור, כעת הגיע הזמן לחזור ולגלות את העולם בעצמנו; הטיסות חזרו ואיתן ההתרגשות האדירה. אז הזמנתם כרטיסים, וכעת הגיע הזמן לסגור חבילת חול משתלמת במיוחד שתאפשר לכם לשמור על קשר עם החברים והמשפחה בארץ, לעדכן את הרשתות החברתיות בחוויה המדהימה שאתם עוברים, ולפטפט בוואצפ מידי פעם.  

איך בוחרים חבילת חול 

כמה אינטרנט צריך לשלושה ימים? וכמה לחודשיים? מה ההבדל בין גיחה של סוף שבוע לעיר בירה גדולה ובין טראקים בהרים? חבילת חול תהיה מותאמת לצרכים והדרישות שלכם, לצד אופי הטיול שאתם מתכננים. אספנו כמה טיפים מעולים שיעזרו לכם לבצע את הבחירה הטובה ביותר: 

  • בלי חבילה בכלל – בעבר, כשהחבילות היו הרבה יותר יקרות, היו כאלה שבחרו דווקא לחסוך את הכסף ולטוס בלי חבילה. ישנן מדינות בהן האופציה הזו עדיין נחשבת לאפשרית, כשרשת הוויפיי זמינה וחינמית במרחבים ציבורים ופרטיים. במקרים אלו חשוב מאוד להעביר את המכשיר למצב טיסה על מנת למנוע מצב שבו תקבלו הודעות ושיחות  ללא חבילה, תחויבו בתעריף גבוה של חו"ל. 
  • גלישה ותוספת שיחות  הרי בכל רשת כדוגמת וואצפ או טלגרם אפשר לבצע שיחות קוליות, כך שלא באמת צריך חבילת שיחות, בטח ובטח כשמדובר בצעירים טכנולוגיים שמתמחים בתפעול האפליקציות הללו. במידה והחלטתם לרכוש חבילת גלישה בלבד, בדקו האם יש אפשרות להוסיף חבילה מצומצמת מאוד של שיחות, על כל מקרה שלא יבוא. 
  • גלישות ושיחות  אם בכל זאת תרצו לקבל שירות מקיף מכל הבחינות, חבילת גלישה ושיחות הינה האופציה הטובה ביותר. היא עלולה להיות מעט יקרה יותר, אך זה כמובן תלוי במספר ימי הטיול, היעד, נפח החבילה, דקות השיחה וכמות המסרונים. הכל תלוי בדרישות והצרכים שלכם. 
  • מה עושים כשחורגים?  במקרה של חריגה המדיניות משתנה בין החברות, מובן שכדאי לבדוק מראש מה קורה במצב כזהחבילת חול תהיה חייבת בכל מקרה להתאים לצרכים והדרישות, תוך מחשבה על האפשרות שייתכן שתצטרכו מעט להרחיב את החבילה הקיימת ולהוסיף לה פיצ'רים. עם זאת כדאי לבדוק, האם תחויבו בתעריפים המלאים במקרה של חריגה? האם ישנם תעריפים מוזלים לרוכשי חבילות? כמה תעלה הרחבה או חבילה חדשה לגמרי? אל תהססו לשאול את כל השאלות!  

והעיקר, שיהיה טיול נעים! 

חיכיתם לרגע הזה כל כך הרבה זמן; לארוז מזוודה, לעלות על מטוס ולנחות במדינה אחרת, לצאת לגלות מקומות חדשים, לפגוש אנשים ותרבויות. את כל זה לא תוכלו לעשות בלי חבילת חול אטרקטיבית ומשתלמת, שתסייע לכם לשמור על קשר עם האהובים בארץ, לעדכן את הרשתות החברתיות מידי פעם בחוויות, ועוד. ושיהיה טיול מהנה!  

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh