היום (7.3): יפורסמו השיבוצים לחטיבות הביניים

היום (7.3): יפורסמו השיבוצים לחטיבות הביניים

כ-1,550 תלמידים יעלו בשנה הבאה לכיתה ז'. בשבועיים האחרונים נרשמו התלמידים לחטיבות הביניים הממלכתיות וצוות המחלקה לחינוך על-יסודי באגף החינוך עשה מאמצים רבים כדי להתאים שיבוץ אידאלי עבור כל תלמידה ותלמיד.
90% מהתלמידים קיבלו את השיבוץ אותו ביקשו בעדיפות הראשונה* ניתן להגיש ערער על השיבוץ בארבעת הימים הקרובים באמצעות אתר העירייה.

היום, ראשון (7.3) יפורסמו השיבוצים לחטיבות הביניים הממלכתיות בעיר. ההורים יקבלו את תוצאות השיבוץ באמצעות הודעות טקסט (SMS) לטלפון הנייד.

חברות צוות המחלקה לחינוך על יסודי עשו מאמצים רבים כדי לשבץ את התלמידים בחטיבות הביניים אותן תיעדפו במקום הראשון, כ-90% מהתלמידים קיבלו את השיבוץ בעדיפות ראשונה, 9% קיבלו את העדיפות השנייה ורק 1% מהנרשמים קיבלו את האפשרות השלישית.

את בקשות הערער על השיבוצים ניתן להגיש בין התאריכים 7.3.-10.3 באמצעות אתר העירייה בקישור: https://www.rehovot.muni.il/news/1002/

ראש העיר רחמים מלול: אנו שמחים לקבל את תלמידי בתי הספר היסודיים למערכת החינוך העל יסודית בעיר אשר מעוטרת בהישגים, מצוינות וערכים. עשינו כל שניתן על מנת לענות על בקשות ההורים והתלמידים, ואנו מאחלים להם הצלחה גדולה בעלייה לחטיבות הביניים".

מ"מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "תלמידי בתי הספר היסודיים יצטרפו למערכת החינוך העל יסודי המצוינת ברחובות שם יצפו להם הצוותים החינוכיים המסורים בחטיבות הביניים. בהצלחה רבה לתלמידות ולתלמידים היקרים".

מנהלת אגף החינוך והנוער, אפרת צוקרמן: "למרות התקופה המאתגרת עמדנו ביעד ואנו מפרסמים את השיבוצים בתאריך שנקבע. צוות המחלקה לחינוך על יסודי עשה מאמצים כבירים כדי לאפשר לרוב התלמידים להשתבץ במוסדות אותם בחרו בעדיפות ראשונה, את הגשות הערער ניתן לבצע באמצעות אתר העירייה בארבעת הימים הקרובים".

צילום: iStock

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh