הכירו את הלגו שמתאים לקטנטנים

הכירו את הלגו שמתאים לקטנטנים

חוויית המשחק קריטית להתפתחות הילד ופעמים רבות אנחנו מציעים לילדים מגוון רחב של משחקים על מנת לחשוף אותם לסגנונות משחק שונים.
לגו נחשב למשחק ההרכבה האהוב בכל הזמנים, אך הורים רבים חוששים מכך שהקטנטנים יבלעו בטעות את לבני הלגו ומרחיקים אותם מהישג יד.
בחברת לגו הבינו את החשיבות הרבה של לגו כמשחק התפתחותי גם לפעוטות ואת החשש מפני האבנים הקטנות ומציעים את סדרת דופלו המתאימה לפעוטות ופותחת בפניהם עולם שלם של אפשרויות ורסטיליות להרכבה יצירתית ומהנה מגיל צעיר.

לאבני הלגו וביניהן לדופלו ערך רב לילדים בכל הגילאים וגם הקטנטנים יוכלו ליהנות ממגוון היתרונות שהם מציעים להם מפיתוח מיומנויות מוטוריות ועד הגברת הקשב והריכוז.
לגו דופלו קיים עשרות שנים ומבוגרים רבים גדלו עליו ויודעים כמה הוא סייע להם בהתפתחות עד שעברו להרכבה באמצעות אבני לגו לגדולים. רוצים להנחיל את אהבת ההרכבה לילדיכם? לפניכם התועלות המרכזיות במשחק לגו דופלו לטף:

פיתוח מוטורי

כבר מגיל צעיר חשוב לאפשר לילדים הכרות עם מרקמים שונים לפיתוח חוש המישוש וכן חיזוק תיאום בין עין ליד ושכלול הכישורים המוטוריים העדינים. לגו מספק את ההתנסויות והאימון הנדרשים להצלחה בפעולות ידניות ובהפעלת האצבעות בחיבור בין האבנים. כמו כן, התגברות על אתגרים שונים והכרות ראשונית עם צבעים ומספרים. כלומר, מלבד הפיתוח המוטורי יש כאן גם תרומה להתפתחות הקוגניטיבית. הילד לומד מתמטיקה בסיסית, כמויות, השוואת מידות ועוד.

על כנפי היצירתיות וחיזוק הדימוי העצמי

אבני דופלו מאפשרות לקטנטנים לדמיין וליצור ככל העולה על דעתם באמצעות האבנים הצבעוניות ודרכן גם לבטא את עצמם ואת החשיבה היצירתית שלהם. ההצלחה וההישגים והתוצרים שיצרו תורמת מאוד לתחושת הערך העצמי, הדימוי החיובי ויכולה לרומם מאוד את הביטחון העצמי. תוכלו למדוד כמה זמן הילד משחק כל פעם, מה הוא מצליח יותר מפעם לפעם, האם כבר אפשר להציע לו מודלים להרכבה על פי הוראות או לתת לו להמשיך להרכיב פרי סטייל כיד הדמיון הטובה ובכל מקרה, כדאי להרחיב את אוסף אבני הלגו כך שתמיד יהיה לו ממה לבחור ולהרכיב.

לבד או ביחד? הם מחליטים

היופי במשחק דופלו לגו גדול הוא שאפשר לבחור אם לשחק באופן עצמאי ובאמצעות כך גם לשפר את הסבלנות והקשב, הריכוז והמיקום לאורך זמן גם אם מדובר בהדרגה, כאשר כל פעם הילד משחק עוד קצת ומצליח יותר או משלים יותר משימות בתהליך הבנייה, עם גדילתו ושיפור המיומנויות.
בנוסף, מדובר במשחק שיכול להיות גם שיתופי, חברתי וקבוצתי ומלמד את הילדים לבנות ביחד ולשפר כך גם את מיומנויות התקשורת ואת שיתוף הפעולה עם קבוצת השווים להם.
יחדיו הם יוכלו לחקור, לגלות סקרנות, ליהנות מאבנים עמידות וקלות לניקוי שמחזיקות זמן רב אפילו בסביבה רטובה ולכן, ילדים רבים גם משחקים אתם במקלחת.

לגו גדול לקטנטנים – מתנה נהדרת לחיים

בבואכם לבחור את האבנים, התייחסו לכך שיש קולקציה מגוונת של דופלו לילדים, החל מגיל 18 חודשים. בהתחלה אפשר להציע בנייה של דמות אהובה כמו חד קרן ממספר מועט של חלקים, לדוגמא 8 חלקים ובהמשך לעלות שלב עם 40 חלקים כמו ערכת שוק האיכרים המקסימה.
ישנה גם קופסת לבנים צבעוניות מגוונות של 65 חלקים לבנייה יצירתית חופשית וכן אוסף יצירתי ססגוני של 120 חלקים הכולל גם ג'ירפה, דב, חד קרן ועוד. אין ספק שברגע שהקטנטנים ייחשפו לתהליכי ההרבה, לצבעוניות, למרקם הנעים הם לא ירצו להפסיק לבנות ויתקדמו עם הגיל ללבנים הקטנות יותר של הלגו הקלאסי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh