הכירו את ידע ספרים – ספרות מקצועית מדעית

הכירו את ידע ספרים – ספרות מקצועית מדעית

לשמע צמד המילים 'ספרות מדעית' רבים מאתנו יכולים מיד לדמיין את הספרות הפופולרית העוסקת באורח חיים בריא, מדריכי עזרה עצמית או מדריכים לטיפול, או בכזאת העורכת לנו היכרות עם ענפים מקצועיים משתנים. אולם הספרות המקצועית המדעית שונה באופן ניכר מזו הפופולרית. אם נשים לרגע בצד את מטרתה, נדבר בראש ובראשונה על קהל יעדה – הספרות המקצועית נועדה עבור עיניים מקצועיות אשר יוכלו להבין את שפתה המורכבת. עיקר קהלי היעד מורכב מאנשי רפואה, צוותי סיעוד, רוקחים ורוקחות, משפטנים, מהנדסים ועד למטפלים ברפואה משלימה. אין מדובר בספר אחד כי אם לרוב במקבץ ספרים העוסק במחקרים עדכניים ובמהדורות היוצאות חדשות לבקרים. כדי לאתר את הספרים הרלוונטיים, לא די ברפרוף קל ברשת האינטרנט, וזאת לאור ההיצע הרחב והמקיף. בדיוק לשם כך, חברת ידע ספרים: https://yedapublishing.com/  שמחה להציע שירות מקצועי ומקיף לאיתור, ייבוא והפצת הספרות המקצועית הרלוונטית ללקוחותיה.

המחקרים האחרונים במהדורות האחרונות

את הספרות המקצועית ניתן פעמים רבות לתאר כמעין מקור מידע מהימן אליו יכולים בעלי המקצוע לגשת בכל עת. אם זהו רופא בכיר המבקש לטכס עצה מן הספרות המקצועית, ולמצוא בה מקור מידע העונה על דעתו באשר לסוגיה ממנה סובל מטופל. ואם אלו הם צוותי סיעוד המבקשים לבחון נושא פרטני בספרות המקצועית, וזאת כדי לשכלל את ידיעתם ותגובתם. הספרות המקצועית איננה מסתכמת לרוב בספר אחד, כי אם מדובר במקבץ רחב של ספרים עבים הכוללים שפע של מחקרים עדכניים, גישות ואף פריצות דרך משמעותיות בהתאם לתחום המדובר. באתר ידע ספרים, צוות האתר מעדכן את הקטלוגים השונים באופן תכוף, ופועל לייעל את היצע הספרים הקיים בישראל, ולאפשר לכל איש ואשת מקצוע למצוא את המענה המדויק והמקיף ביותר.

אפשרויות החיפוש באתר

מכנה משותף בין הספרות המקצועית לכללית הוא בכך שישנו היצע עצום ורב של ספרים שונים. לאור זאת, ידע ספרים פעלה להקמת אתר מקיף המאפשר התמצאות מהירה וקלה בין הספרים הרבים המוצעים מטעמה. למבקרי ומבקרות האתר, האפשרות למצוא מגוון רחב של קטלוגים המסודרים לפי נושאים ותתי-נושאים כגון דרמטולוגיה, הרדמה ואורתופדיה תחת קטלוג רפואה או קטלוג סיעוד המחולק אף הוא לתתי נושאים כגון מיילדות, הנקה וספרים המיועדים לקורסים על-בסיסיים. לצד אלו, האתר גם מציע אפשרות לחיפוש חופשי המאפשר לכל מבקר ומבקרת באתר, לבחון אם אכן הספר המחופש נמצא במאגרים שבאתר.

איתור ספרות מקצועית וייבואה באופן אישי

לצד אלו, חברת ידע ספרים מדגישה בכל עת את האפשרות להזמנה פרטנית של ספרות מקצועית. אנשי ונשות סיעוד, רופאים ורופאות ואפילו מטפלים ברפואה משלימה המחפשים אחר ספרות מקצועית ללימודי אנטומיה ונושאים פרטניים אף יותר, יכולים לפנות ישירות לצוות האתר. ידע ספרים מקיימת יחסים ענפים וחמים אל מול ההוצאות לאור האקדמיות מרחבי העולם, מאפיין המקנה לה את היכולת למצוא כל ספר וספר המתבקש על-ידי לקוחותיהם, ולייבאו במחירים ההוגנים והאטרקטיביים ביותר.

בכל שאלה והתייעצות, בקרו באתר ידע ספרים, ותוכלו לקבל שירות מקצועי ואישי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh