הלוואות חוץ בנקאיות

הלוואות חוץ בנקאיות

למרות שהבנק אשר ו מתנהל חשבוננו, מעוניין לתת הלוואות, אנשים רבים כבר שוקלים את האפשרות של נטילת הלוואות חוץ בנקאיות. הסיבות הן רבות כשאר חלק מהן ניתן למנות:

  • כל הלוואה נרשמת ב-BDI של הבנק
  • הבירוקרטיה ארוכה עד לקבלת ההלוואה
  • לא תמיד הבנק יסכים להלוואה
  • אנשים אינם מעוניינים שהבנק ידע שהם לקחו הלוואה היות והיא אינה רשומה ב BDI של לקוח הבנק

הלוואות שנוטלים מחוץ למסגרת הבנקאית, אמנם עולות מיותר מבחינת הריבית אבל לא הרב יותר, היות ובשל הביקוש הרב להלוואות שניתנות מחוץ למסגרת הבנקאית, קמו חברות רבות והתחרות על הלקוחות היא רבה, מה שמאפשר מיקוח לגבי הריבית שהחברה החוץ בנקאית לוקחת על ההלוואות השונות.

הלוואות חוץ בנקאיות מבוקשות בקרב בעלי עסקים רבים

זוהי עובדה כלל לא מפתיעה, כאשר רבים מבעלי העסקים, פונים דווקא אל חברות חוץ בנקאיות במטרה לקבל הלוואות חוץ בנקאיות. כל זה בגלל החוקים הקשים  של בנק ישראל, אם לגבי האשראי שלהם בבנק וכן, לגבי החריגה בחשבון הבנק של בעלי העסקים הרבים בישראל. ראשית ישנן עוד יתרונות שבגינן בעלי עסקים רבים, פונות לחברות שיאפשרו להם לקחת הלוואה שאינה קשורה לבנק אשר בו מתנהל חשבונם. ההלוואות הללו, ניתנות ללא ערבים או ערבויות כלשהם, כי אם תמורת שיקים שבהם גלומה הריבית שתיקח חברה שמאפשרת הלוואה חוץ בנקאית.

אנשים שנמצאים במינוס בחשבון הבנק שלהם, יכולים לנצל את העובדה שהם יכולים לקחת הלוואה מחברה חוץ בנקאית ולסגור את המינוס שלהם בבנק. ניתן לפרוס את תשלומי ההלוואה לפי צרכיו של הלווה.

הבנקים כבר לא מונופול יחיד בתחום ההלוואות,

עד לפני יותר מעשור, הבנקים היו המונופול היחידי שממנו ניתן יהיה לקחת הלוואות, אב היום הם כבר לא השחקן היחידי במערכה וקיימות חברות חוץ בנקאיות רבות בארץ, אשר מאפשרות הלוואות חוץ בנקאיות, תוך זמן קצר. אין זה אומר כי החברה החוץ בנקאית אינה בודקת את עברו של נוטל ההלוואה אבל, זה נעשה תוך זמן קצר והתשובה בדבר אישור ההלוואה החוץ בנקאית נעשית תוך יממה אחת.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh