המדריך לבחירת כסא משרדי אורטופדי מושלם

המדריך לבחירת כסא משרדי אורטופדי מושלם

כשאתם מגיעים למשרד הדבר הראשון שאתם רוצים לעשות הוא לשבת בנוח בכסא המשרדי שלכם. כסאות משרדים אורטופדיים אינם סתם עוד ריהוט משרדי. הם מהווים השקעה משמעותית בבריאות הכללית ובפרודוקטיביות שלנו. כשחושבים על כך, רובנו מבלים למעלה משבע שעות ביום בישיבה מול המחשב. מתברר כי הנוחות והתמיכה של הכיסא שאנו בוחרים יכולים להשפיע באופן משמעותי על הבריאות שלנו, וגם על מצב הרוח שלנו מה שמשפיע בסופו של דבר על איכות החיים גם ברמת העבודה, וגם ברמה האישית. בחירת כסא משרדי אורטופדי איכותי תוביל לאיכות חיים טובה יותר.

החשיבות של כסא משרדי אורטופדי איכותי

כסאות אורטופדיים מיועדים באופן ספציפי לתמיכה ביישור הטבעי של הגוף, ומתמקדים בעיקר באזור הגב התחתון, המותניים ובאזור הגב העליון והאמצעי תוך שמירה גם על מפרקים, צוואר ועמוד השדרה.

תנוחה לקויה יכולה להוביל לשלל בעיות בריאות לאורך זמן, כמו כאבי גב כרוניים, כאבים בעורף, הפרעות בעמוד השדרה ואפילו בעיות לב וכלי דם. בטווח הקצר, אי נוחות כתוצאה מישיבה לא מספקת יכולה להשפיע על הריכוז, הפרודוקטיביות ועל איכות העבודה הכללית שלנו. מצד שני, כסאות משרדים אורתופדיים עוזרים להקל על סוגיות אלה על ידי עידוד תנוחת ישיבה בריאה ומתן התמיכה הדרושה לתחזוקה של תקופות ממושכות.

 

כסא משרדי אורטופדי – איך לבחור את הכסא המתאים לכם?

בזמן בחירת כסא מחשב שהוא גם כסא אורטופדי חשוב לשים לב לכמה פרמטרים מרכזיים בנוסף כמובן להתאמה האישית הרצויה:

  • בחנו את גובה ועומק המושב המתכוונן

אין אדם שדומה לחברו וכל אדם הוא בעל ממדים וצרכים שונים. כסא משרדי צריך להכיל את הממדים הפיזיים הייחודיים שלנו. גובה הכיסא צריך להיות מתכוונן כדי לאפשר לרגלינו להיות מונחות באופן שטוח על הרצפה, כאשר הירכיים שלנו מקבילות אליו. עומק המושב צריך להיות כזה שיש פער בערך רוחב האגרוף בין גב הברכיים לקצה המושב.

  • שימו לב לתמיכה מותנית

על הכסא לספק תמיכה מותנית העוקבת אחר העיקול הטבעי של עמוד השדרה שלנו. תכונה זו מונעת את הלחץ באזור המותני, שהוא לרוב גורם בסיסי לכאבי הגב תחתון.

  • התאימו את משענת הגב

משענת גב איכותית צריכה להיות רחבה מספיק כדי לתמוך בכל הגב והכתפיים. בנוסף, היא אמורה להיות מתכווננת הן בגובה והן בזווית, ומאפשרת לכסא להתאים עצמו אל עמוד השדרה שלנו.

  • מהם חומרי הגלם מהם הריפוד עשוי

חומרי הגלם אמורים להיות מאווררים, נוחים ויציבים גם כדי לתמוך בישיבה לשעות ארוכות וגם לשמור לנו על תחושת קלילה ונעימה ללא הזעה או אי נוחות.

  • משענות היד

משענות יד המותקנות על כסא משרדי אורטופדי כאשר הן מתכווננות יכולות להקל על המתח באזור הכתפיים והצוואר. על המשענות לאפשר לזרועות לנוח באופן טבעי ובנוחות בזמן שכתפינו נינוחות.

 

לאיכות גבוהה אין תחליף

גט קומפי היא מהחברות המובילות בתחום הריהוט האורטופדי והארגונומי. החברה היא יבואנית מובילה ורשמית של המותג הבינלאומי Sihoo Ergonomic. החברה מנוהלת על ידי שני יזמים צעירים והם גם בעלי החברה הבלעדיים. לחברה יש ניסיון של שנים, וותק ומקצועיות ברמה גבוהה ואיכותית. לחברה יכולות חדשניות ומאפשרת רכישה מרחוק אונליין בכל רחבי הארץ. היכנסו כבר עכשיו ובחרו את הדגמים המתאימים לכם.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh