המינהלת מתחדשת: עמוד פייסבוק חדש ולוגו חדש שנציגי התושבים בחרו

המינהלת מתחדשת: עמוד פייסבוק חדש ולוגו חדש שנציגי התושבים בחרו

מינהלת ההתחדשות העירונית בקריית משה ממשיכה לפעול יחד עם התושבים לקידום פרויקט התחדשות עירונית בשכונה.

בשבוע שעבר השתתפה נציגות התושבים הנבחרת בבחירת הלוגו החדש למינהלת, שקיבל יותר מ-50% מהקולות. לפני כשבוע נפתח עמוד פייסבוק חדש למינהלת, על מנת לשפר את הקשר עם התושבים ולהרחיב את מערך ההסברה

עיריית רחובות, באמצעות מינהלת ההתחדשות העירונית ויחד עם משרד הבינוי והשיכון, מובילה את פרויקט ההתחדשות העירונית בשכונת קריית משה. במסגרת הפרויקט השכונה כולה תיבנה מחדש ויבנו בה למעלה מ-  10,000 יחידות במקום כ- 2000 יחידות הדיור הקיימות כעת. הבניינים הקיימים ייהרסו, וייבנו במקומם בניינים חדשים לתושבי השכונה ולתושבים נוספים שיגיעו להתגורר בשכונה החדשה.

כחלק מהתפיסה הכללית אותה מובילה ראש המינהלת, ד"ר אור גולדפרב, התושבים הינם שותפים מלאים בקבלת ההחלטות ובהוצאה שלהן מן הכוח אל הפועל. לפיכך פנו אנשי צוות מינהלת ההתחדשות אל נציגות תושבי השכונה כדי לקבוע יחד מה הלוגו המתאים ביותר למינהלת. חברי הנציגות בחרו יחד ברוב של למעלה מ-50% מהקולות את לוגו המנהלת החדש (מצורף להודעה), שילווה מעתה והלאה את הפעילות של מינהלת ההתחדשות העירונית.

כמו כן, לפני כשבוע נפתח עמוד פייסבוק חדש למינהלת, אשר מטרתו לעדכן את תושבי השכונה ובכלל בדבר התקדמות ההליכים והפעילות של המינהלת באופן שקוף ומפורט, וכן לשפר את הקשר עימם וליצור עוד ערוץ תקשורת עבורם אל מול המינהלת.

כחלק מהליך ההתחדשות, תושבי השכונה מתאגדים ובוחרים נציגויות דיירים ונציגות שכונתית מורחבת. הנציגויות ממשיכות לפעול ולהתארגן, לבחור עו"ד ולקדם מכרזי יזמים, כל זאת במטרה להיות מוכנים לקראת פרסום קול קורא לקרקע המשלימה. הקול הקורא צפוי להתפרסם לאחר חתימה על הסכם גג בין המדינה לעירייה.

כזכור, לפני כחודש פרסמה הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית את הדו"ח לשנת 2019 ובו נקבע כי רחובות ממוקמת במקום הראשון בתחום ההתחדשות העירונית. כ-11,852 יחידות דיור חדשות מאושרות בתכניות פינוי-בינוי במסגרת שישה מתחמי התחדשות ברחבי העיר.

ראש העיר, רחמים מלול: "רחובות נושאת את דגל ההתחדשות העירונית בישראל, עם פרויקט ההתחדשות העירונית בקרית משה- ופרויקטים שיבואו אחריו. העירייה תומכת ככל שניתן בפעילות המינהלת, ערוץ חשוב מאוד אל מול תושבי השכונה שהם חלק משמעותי ביותר בשינוי שתעבור השכונה במסגרת תהליך ההתחדשות העירונית"

חבר המועצה ומחזיק תיק התחדשות עירונית, גיא צור: "ההתחדשות העירונית בקריית משה הינה מהלך חברתי שיוביל לצמצום פערים וישנה את פני השכונה הוותיקה. אני מברך על מעורבות התושבים בהליך ההתחדשות ומקווה כי הם ימשיכו לקחת חלק פעיל בהליך ההתחדשות המהפכני שיבוצע בשכונה".

ד"ר אור גולדפרב, ראש מנהלת ההתחדשות העירונית בקריית משה: "תהליך ההתחדשות נעשה בשיתוף פעולה מלא עם תושבי השכונה. היה חשוב לנו לשתף את התושבים גם בהחלטה על עיצוב הלוגו שילווה את פרויקט ההתחדשות לאורך כל הדרך. אני קוראת לתושבים להמשיך ולבנות נציגויות מאוחדות וחזקות, לכלכל את צעדיהם בתבונה ולשכור עורכי דין שיסייעו לכם לבצע הליך מכרזי לבחירת יזם. זוהי הדרך היחידה לקדם ולהניע את הפרויקט. אנו נפעל יחד כדי לקדם את הפרויקט ואת השכונה לעבר הבנייה החדשה וההתחדשות העירונית".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh