הסעות לחתונה: 3 יתרונות מרכזיים שחבל לפספס

הסעות לחתונה: 3 יתרונות מרכזיים שחבל לפספס

במפת הפקקים בישראל הגעה לחתונה יכולה להפוך להיות סיוט מתמשך, שבסופו האורחים יגיעו לאולם מרוטי עצבים והשמחה הגדולה עלולה להפגע. במקום זה אפשר לדאוג להסעות מסודרות לאירוע ולפרגן לאורחים נסיעה בטוחה ורגועה

חתונה היא אירוע של פעם בחיים (לפחות ככה כל אחד שמתחתן רוצה לחשוב). כך או אחרת, בישראל התניידות בכבישים הפכה להיות עניין מורכב כמעט בכל שעה ביממה. סלילת כבישים חדשים, מסילות רכבת, הרכבת הקלה, ריבוי מכוניות ותשתיות רעועות הם חלק מהסיבות לכך שלא משנה באיזו שעה תצאו מהבית, סביר להניח שתעמדו בפקק. כאשר אורחים נמצאים בדרך לחתונה, לבושים במיטב הבגדים, מאופרים ורוצים להגיע לשמוח יחד אתכם, הנסיעה בפקקים עלולה להעיב על השמחה. שלושה זוגות שלאחרונה באו בברית הנישואין מספרים על היתרונות שיש בהסעות לחתונה:

שמירה על איכות הסביבה דן ודורית רואים בשמירה על איכות הסביבה ערך חשוב מאין כמותו. הסעות לחתונה היו עבורם כמעט חלק בלתי נפרד מתכנון האירוע. "מאוד חשוב לנו לשמור על איכות הסביבה", אומר דן. "ברור לנו שאם כל אחד יעשה צעד קטן, נוכל לייצר כאן מציאות טובה יותר עבורנו ועבור הילדים שלנו. מהסיבה הזו החלטנו לארגן שירותי הסעה לאורחים המוזמנים לחתונה. אמנם זה הוסיף לנו עוד עלויות, אבל חשבנו על הערך הגבוה שיש לעניין והחלטנו ללכת על זה. בהתחשב בעובדה שהחתונה שלנו עלתה הון, התוספת הזו לא הייתה משמעותית בכלל, ומבחינתנו היא עשתה את ההבדל".

פירגון לאורחים "לא פעם מוזמנים לחתונות ובכלל לאירועים משפחתיים גם קרובי משפחה רחוקים, שביום יום לא נמצאים בקשר עם החוגגים", אומר רונן שהתחתן לאחרונה עם רוית. "כשמתקשרים להזמין יש את השלב המביך הזה של שיחת חולין, שבה לאותו קרוב משפחה ברור שהוא מוזמן לאירוע משמח או לאירוע עצוב, חלילה. שמתי לב שכאשר אני מספר לאורחים שיש שירותי הסעה, הם מאוד שמחים לבוא. זו הרגשה שבני הזוג חושבים על האורחים ולא רואים בהם רק צ'ק לכיסוי האירוע. אני חושב שנושא הסעות לחתונה צריך להיות בילד-אין בארגונים של בני זוג, בטח אם יש קרובי משפחה שמגיעים מרחוק. ככה האורחים יכולים ליהנות מהערב, להישאר עד מאוחר ולא לחשוש מזה שעוד יש להם נסיעה ארוכה הביתה".

עמידה בזמנים "אני רציתי לערוך את החופה בשעה ספציפית מאוד, בדיוק כאשר השמש מתחילה לשקוע", אומרת חופית. "הסעות לחתונה וממנה איפשרו לי לשלוט בשעה שבה רוב האורחים יגיעו. ככה לא היה חשש שהאורחים שהכי חשוב לי שיהיו חלק מהאירוע לא יגיעו או יאחרו בגלל בעיות של פקקים וחניה. זה נתן לי הרבה שקט נפשי בכל הארגונים. בסוף, הנהג אסף את כולם והחופה התחילה בדיוק מתי שרציתי. היה פשוט תענוג גדול".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh