הפיקוח העירוני מבצע פעילות לאכיפת ההנחיות למניעת הידבקות בנגיף הקורונה

הפיקוח העירוני מבצע פעילות לאכיפת ההנחיות למניעת הידבקות בנגיף הקורונה

בימים אלה עוסקים פקחי עיריית רחובות גם בפעילות אכיפה, על מנת לוודא כי כל העסקים בעיר פועלים בהתאם להנחיות ה"תו הסגול" הקבועות בחוק- להפעלת עסקים בתקופת המאבק בנגיף הקורונה

הקפדה הדוקה על הנחיות משרד הבריאות כגון – שמירה על היגיינה, עטיית מסיכות ושמירת מרחק – מהווה אמצעי מרכזי למניעת התפשטות הנגיף.

לפיכך, פקחים מהפיקוח העירוני וכן פקחי השיטור העירוני באגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני של עיריית רחובות עוסקים בפעילות אכיפה שוטפת ובודקים את העסקים הפעילים ברחבי העיר. מטרת הבדיקה היא לוודא כי העסקים פועלים לפי תנאי התו הסגול- התנאים הנדרשים בחוק להפעלת עסקים (הן בנוגע להעסקת עובדים והן בנוגע לקבלת לקוחות). הפקחים ביצעו ביקורות בכל עסק ועסק בהתאם לנדרש בחוק. במקומות שבהם נמצאו פערים, בעל העסק קיבל הסבר מלא מהפקח/ית, אשר מסרו לידי בעל/ת העסק התראה, המפרטת את הדרוש תיקון .

בהמשך התהליך בימים הקרובים, במידה וימצאו עסקים אשר לא ימלאו אחר הנחיות התו הסגול- יירשמו קנסות למפירים.

רחמים מלול, ראש העיר: "המאבק בנגיף הקורונה הוא חובה המוטלת על כולנו. חשוב לנו לחזור לשגרת החיים ולאושש את העסקים בעיר, ויחד עם זאת, יש לעשות זאת בדרך שנקבעה על מנת לשמור על בריאות הציבור. לשם כך, פקחי העירייה מבצעים ויבצעו פעילות אכיפה על מנת לוודא כי הפעילות בטוחה לתושבים. במידה ותושבים נתקלים בהפרת ההנחיות, יש להתקשר למוקד העירוני 106 על מנת שנוכל לטפל בכך. אני קורא לכל התושבים לשתף פעולה, ולהקפיד על ההנחיות- רק במאמץ משותף ננצח את הקורונה".

ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני של עיריית רחובות: "שמנו לב להיערכות ראויה של בעלי העסקים בנושא התו הסגול . זכינו לשיתוף פעולה מלא, הן מצד בעלי העסקים והן מצד הלקוחות. לבקשתנו בוצעו פעולות מיידיות על מנת להסדיר את הפערים. התהליך של האכיפה כלל גם הסברה ישירה לבעלי העסקים, על מנת שהציות להנחיות יהיה מלא. נמשיך בביצוע האכיפה בכל רחבי העיר. בריאות איתנה לכולם".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh