הצלחה לכנס שיזמה עיריית רחובות לטובת עסקים קטנים ובינוניים

הצלחה לכנס שיזמה עיריית רחובות לטובת עסקים קטנים ובינוניים

לפני מספר שבועות פרסמה עיריית רחובות לטובת עסקים קטנים ובינוניים בעיר את מיזם המענקים "WE19" של הבית לסולידריות חברתית מטעם ענת ואמנון שעשוע, אשר מאפשר לעסקים להגיש מועמדות לקבלת מענק בסך של עשרות אלפי שקלים.

בשבוע שעבר, ביום 7.12, נערך כנס זום לטובת חשיפת העסקים הקטנים והבינוניים בעיר למיזם המענקים "WE19" . המצטרפים לכנס נחשפו לתהליך ההגשה, לתנאים ולאפשרויות העומדות בפניהם, והביעו שביעות רצון מקיומו.

מייד לאחר הכנס גם הופץ סרטון של ראש העיר רחמים מלול, אשר קורא לעסקים קטנים להגיש מועמדות לקבלת המענק.

קודם לעריכת הכנס היו רשומים 72 עסקים מהעיר, אחרי הכנס, עם הגדלת החשיפה לאפשרות לקבלת המענקים, קפץ מספר הנרשמים מ 70 נרשמים ל- 140 – פי שניים נרשמים! .

במסגרת הכנס, שנערך ממש ימים ספורים בטרם סיום ההרשמה לקבלת המענק, קרא ראש העיר, רחמים מלול שנכח בכנס, לכל העסקים אשר עומדים בתנאי המענק להגיש מועמדות, שכן מדובר בהזדמנות יוצאת דופן לייצר צמיחה לטובת העסקים המקומיים ובכך לתרום לחיזוק החוסן הכלכלי בעיר.

כמו כן נכחו בכנס, סגן ראש העיר ומחזיק תיק רישוי עסקים, עו"ד יניב מרקוביץ, מנהלת אגף רישוי עסקים  רויטל קורן, חבר המועצה גיא צור, ניסים סלמן מנכ"ל הל"ר, עו"ד עדי מוטולה סמנכ"ל הל"ר וראש מנהלת עסקים ויזמות, וכן חבר המועצה אביב איטח .

כאמור, מטרת המיזם של WE19 הינה להוביל לצמיחה, שיקום ופיתוח של עסקים מתחילים אלו על ידי מתן מענקים בגובה של עד 50,000 שקלים.

תהליך בחירת המועמדים הסופיים למענק תיעשה באמצעות פלטפורמה חדשנית בעולם הפילנתרופיה. הפלטפורמה מבוססת על הערכת עמיתים שבו ציבור המועמדים בוחר את הזוכים במענקים מתוך אמונה כי עסק קטן יודע הכי טוב עבור רעהו.

רחמים מלול, ראש העיר: "אנו מודעים להתמודדות המיוחדת של בעלי העסקים הקטנים והבינוניים בישראל בימי שגרה, קל וחומר בימים אלה עם הקשיים שמציבה המציאות בימי קורונה. לכן מתחילת התקופה של ההתמודדות עם הנגיף, אנו עושים כל מה שאפשר  על מנת לסייע לבעלי העסקים בעיר רחובות. לכן גם הבלטנו את המיזם הזה לטובת בעלי העסקים בעיר. נמשיך ונעשה ככל שניתן על מנת לסייע להם לעבור את התקופה הקשה הזו".

יניב מרקוביץ, סגן ראש העיר : "עסקים צעירים אשר רק החלו את פעילותם בין השנים 2019-2020 מתמודדים עם מציאות מאתגרת במיוחד. מחלקת רישוי עסקים תמשיך להוות כתובת משמעותית עבור כל בעלי עסקים, בשיתוף פעולה פורה עם מנהלת העסקים והיזמות".

עדי מוטולה: "טרם עריכת הכנס, הצבנו יעד של הכפלת מספר מגישי המועמדות לקבלת המענק, ולשמחתנו הצלחנו להגדיל את היקף הנרשמים למיזם באופן משביע רצון. כולנו תקווה שהמענקים שיזרמו לעסקים בעיר במסגרת הפעילות הפילנתרופית של משפחת שעשוע אכן יסייעו לצמיחתם. כפי שציינתי בעבר, ישנה חשיבות גדולה בהנגשת מידע מדויק ובעל ערך לעסקים בעיר- ואנחנו נמשיך לפעול לטובת העניין באינטנסיביות".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh