הקמת חברה בדובאי

הקמת חברה בדובאי

רוצים להקים חברה בדובאי? הצעד הזה יכול להביא איתו הזדמנויות רבות, כאלה שאולי עד כה רק הייתם יכולים לחלום עליהן. הקמת חברה בדובאי אפשרית בזכות הסכמי אברהם, הסכמי הנורמליזציה בין ישראל לאיחוד האמירויות הערביות. אומנם דובאי אינה עיר הבירה אל איחוד האמירויות, אך היא בהחלט העיר המוכרת והפופולארית ביותר במדינה. אם ברצונכם להקים חברה באיחוד האמירויות, דובאי היא הכתובת הנכונה לעשות זאת בה. הינה כמה דגשים חשובים לפני שתקימו חברה בדובאי, ותמצאו את עצמכם יוצאים לדרך. כפי שאתם מבינים כל טעות שתעשו עשויה בדיעבד לעלות לכם ביוקר ולגרום להוצאות כספיות מרובות. אנו כאן כדי שתוכלו להנות מהבחירה, להרוויח לא מעט ולצמוח בקצב המותאם לכם.

תבחנו מראש את התחרותיות בדובאי

כדי שלא תעשו בחירה שתתחרטו עליה, מוטב כי תהיו בטוחים שהתחרות בדובאי אינה ענפה. בדיוק כמו כאן בישראל, גם בדובאי ישנה מידת תחרותיות שונה בין תחומים כאלה ואחרים. הקמת חברה בדובאי מחייבת אתכם לבחון היטב את השטח, כך תדעו כי מדובר על מקום נכון בשבילכם. אם התחרות ענפה וקשה, לא מן הנמנע כי יהיה עליכם לחשב מסלול מחדש בכל הנוגע לקבלת ההחלטות. החדשות הטובות הן שהבחירה איזו חברה להקים ובאיזה טיימינג לעשות זאת, היא אך ורק שלכם. יכול להיות כי בתחומים בהם בארץ התחרות היא ענפה, בדובאי התחרות אינה נוקשה ומסורבלת.

כדאי להקים חברה בדובאי עם מומחים

מדיניות המיסוי בדובאי שונה בתכלית בהשוואה למדיניות המיסוי כאן אצלנו בישראל. חוץ מהעבודה הזאת, הבירוקרטיה באיחוד האמירויות לא דומה לבירוקרטיה המוכרת לנו בארץ. עוד טיפ משמעותי מאוד בעת הקמת חברה בדובאי הוא פשוט להתייעץ עם מומחים לפני שתעשו החלטה כזאת או אחרת. הרי מה שאתם מכירים מפתיחת עסקים בישראל לא דומה למה שתכירו על פתיחת עסקים בדובאי. מומחים מקומיים או ישראלים עשויים להסיר את סימני השאלה, ולהפוך אותם לסימני קריאה. אומנם יהיה עליכם לשלם לאותם מומחים שיסייעו לכם, אך מדובר על תשלום שיקדם אתכם. העזרה שתקבלו תהיה עזרה ענפה, כזאת שקשה מאוד להסביר אותה במילים.

התאזרו בסבלנות עד להשגת ההצלחה

הקמת חברה בדובאי אינה מביאה איתה הצלחה מיידית, כמו כל דבר שתעשו בחיים. האם זה אומר שאתם צריכים לוותר על כל התוכניות שהכנתם מבעוד מועד? בוודאי שלא, אתם יכולים להצליח בענק, גם אם ההצלחה לא הייתה בדיוק כפי שחשבתם שהיא תהיה. דובאי נמצאת באיחוד האמירויות, מדינה ערבית עם מנטליות שונה בהשוואה למה שמוכר לנו. לכן אין לכם מה לנסות להשוות את ההצלחה בארץ להצלחה באיחוד האמירויות, זה לא דבר שבא ברגל. ההצלחה תתחיל לרקום עור וגידים ברגע שאתם תעשו את הדברים בצורה נכונה. רק תתאזרו בסבלנות, ואל תעשו החלטות פזיזות שתתחרטו עליהן בהמשך הדרך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh