הרמת הכוסית המסורתית של החברה העירונית

הרמת הכוסית המסורתית של החברה העירונית

"אתם המשאב הכי יקר של החברה"… כך אמרה מנכ"לית החברה העירונית יוספה חליבה בערב הכוסית שנערך בהיכל התרבות, ובו נכחו עובדי החברה, ראש העיר רחמים מלול ובכירים נוספים. מלול הודה לעובדים ואיחל להם "התחדשות והתרעננות כמו האביב". אדיר מילר חתם את האירוע במופע סטנדאפ.

עובדי החברה העירונית רחובות התכנסו הערב (יום ג') בהיכל התרבות העירוני להרמת הכוסית המסורתית לכבוד חג הפסח. הערב נערך במעמד ראש העיר רחמים מלול, חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות עודד עמרם, מנכ"ל העירייה דורון מילברג, מנכ״ל החברה העירונית, יוספה חליבה וליאור שוקרי, יו"ר וועדת כוח אדם בדירקטוריון החברה.

המנכ"לית חליבה סיפרה על ההצלחה הגדולה של החברה. "אתם המשאב הכי יקר של החברה העירונית", אמרה חליבה לעובדים. בדבריה הודתה חליבה לראש העיר על התמיכה והליווי של החברה לאורך כל הדרך, בפרויקטים ובאירועי התרבות הרבים בעיר, ובהקמתו של היכל התרבות.   "כבר שכחנו איך נראתה התרבות בעיר לפני תקופתו של מלול", ציינה.

רחמים מלול פתח את דבריו בהערכה גדולה לחברה שתקציבה השנתי נסק ל- 106 מיליון שקל בשנה. הוא וציין את ההישג האדיר של העיר שנבחרה כמובילה באיכות החיים בישראל. "הציבור הביע שביעות רצון גדולה מהנעשה ברחובות, וזה כולל את התרבות ואת הנעשה בחברה העירונית. אני מאחל לכם התחדשות והתרעננות כמו האביב", אמר מלול לעובדים.

דורון מילברג, מנכ״ל העירייה, הוסיף: "אתם חוד החנית של העשייה העירונית, בפרט בתקופה זו עם כל הפרויקטים הצפויים ובהם בית הספר של החגים, אירועי פסח והאביב ולאחר מכן ימי הזיכרון ויום העצמאות".

במהלך הערב הופיע הסטנדאפיסט אדיר מילר, שגרם לפרצי צחוק אדירים אחרי שאילתר קטע כל הנאומים ושלח את כולם הביתה עם חיוך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh