הרשות העירונית לביטחון קהילתי יזמה פעילות לתלמידי כיתות א'

הרשות העירונית לביטחון קהילתי יזמה פעילות לתלמידי כיתות א'

הרשות העירונית לביטחון קהילתי יזמה פעילות לתלמידי כיתות א' בבתי הספר בן צבי, נתיבות משה וניצני המדע. התלמידים קיבלו שיעור מידע והסברה בשמירה על ניקיון אישי וחולצות הממחישות את הנחיות משרד הבריאות.

לקראת החזרה ללימודים, הרשות העירונית לביטחון קהילתי בעירייה, בשיתוף תחנת המשטרה במרכז העיר יזמו פרויקט משותף למען תלמידי כיתות א'. במסגרת הפרויקט, גיבשו הצוותים מערך שיעור שעסק בחשיבות והקפדה על הניקיון האישי, ריחוק חברתי- שמירה על שני מטרים מאדם לאדם והימנעות מהתקהלויות. נוסף על השיעור, צוותי הרשות העירונית לביטחון קהילתי והשיטור הקהילתי חילקו לתלמידים הצעירים חולצות מיוחדות עם איורים הממחישים את ההנחיות משרד הבריאות, שטיפת ידיים במים וסבון, יחד עם הסלוגן – "הניקיון הוא הביטחון של כולנו".

המטרה העיקרית של הפעילות הייתה להזכיר לתלמידים כי עכשיו יותר מתמיד, עלינו להקפיד ולשמור על ההנחיות ולהימנע בכל דרך מסכנת התפשטות נגיף הקורונה.

ראש העיר, רחמים מלול: "יוזמה זו של הרשות העירונית לביטחון קהילתי ותחנת המשטרה תתרום להטמעת הכללים החדשים וההנחיות בקרב התלמידים הצעירים ותשמור על הבריאות של כולנו".

מ"מ ראש העיר, יו"ר הרשות העירונית לביטחון קהילתי, זהר בלום: "אני מברך על שיתוף הפעולה בין כל הגורמים שלקחו חלק בפרויקט ומאחל לתלמידי העיר חזרה נעימה לשגרה".

אבי פיטרו, ראש הרשות לביטחון קהילתי: "זוהי דוגמא לשיתוף הפעולה הקיים בין הרשות העירונית לביטחון קהילתי, משטרת ישראל, בתי הספר ואגף החינוך בעירייה הפועלים יחד למען תלמידי בתי הספר בעיר. אני מודה לשותפים הרבים שלקחו חלק ביוזמה, לרוח הגבית של מ"מ רה"ע זהר בלום ולראש העיר רחמים מלול על תמיכתו המלאה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh