השירותים השונים שמספק מנעולן ברחובות

השירותים השונים שמספק מנעולן ברחובות

מנעולנים ברחובות הם אנשי מקצוע מבוקשים. בעיקר נדרשים השירותים שלהם במצבי חירום שונים, כשאי אפשר להשתמש במפתח כדי לפתוח את המנעול – בין אם בבית, בין אם בעסק, בין אם בכלי רכב ובין אם מדובר על כספת. במצבים אלה סביר להניח שניתן עדיפות למי שמתחייב להגיע בזמן הקצר ביותר, אבל במקביל לזמינות המתבקשת מומלץ בחום לבחון גם את הניסיון, הבקיאות המקצועית והאמינות של איש המקצוע – ובפרט להעדיף חברות מוכרות כמו רשת מנעולנים בפריסה ארצית S-LOCK.

פריצת דלתות

השירות הבסיסי ביותר של מנעולן ברחובות הוא פריצת דלתות. ישנן סיבות רבות שמחייבות הזעקת איש מקצוע: למשל, לשונית תקועה עקב בלאי מתמשך והצטברות אבק. עוד גורם לחוסר היכולת להיכנס לבית או לעסק היא צילינדר תקול או שבור עקב שחיקה מצטברת או מכה עוצמתית באזור של המנעול. גם פגיעה בצירים של הדלת, ידית שבורה וכמובן מפתח שאבד מחייבים הזמנת מנעולן מהאזור שיגיע במהירות ויאפשר לנו להיכנס פנימה.

חשוב להבין שמנעולן מיומן יפרוץ את הדלת עם מינימום פגיעה בה, וללא נזקים לא הכרחיים – וכך יחסוך לכם כסף.

שירותים לכלי רכב

רשימת השירותים שמספק מנעולן ברחובות לבעלי כלי רכב מכל הסוגים ארוכה ומגוונת: פריצה (גם כן בלי לגרום נזקים מיותרים כך שלא תצטרכו לבלות שעות רבות במוסך), שינוי קודים, שחזור מפתחות שבורים כולל חילוצם מהסוויץ' ומדלת המכונית, נטרול האפשרות לגנוב את הרכב אם המפתחות אבדו, שכפול מפתחות (כולל מקודדים) וגם שלטים, תיקון המנעולים עצמם ותיקון תקלות הקשורות לקודן.

שירות של מנעולן מיומן חוסך את הצורך בגרר וכמובן גם זמן יקר. ריבוי דגמי כלי הרכב והמאפיינים הייחודיים של כל אחד ואחד מהם מחייב בקיאות מקצועית מעמיקה. בהתאם מומלץ לוודא שהמנעולן מכיר את הדגם הספציפי שלכם.

פריצת כספות

שירות ספציפי שלא כל המנעולנים ברחובות מתמחים בו. מנעולן שלא עבר הכשרות ייעודיות לתחום הכספות עלול להיכשל במלאכת הפריצה, ואפילו לגרום נזקים בלתי הפיכים למתקן היקר. עוד כדאי לקחת בחשבון את ההשתכללות המתמדת של הכספות, לרבות דגמים ביומטריים ועוד – כך שהמנעולן חייב להיות מקצוען אמיתי ולדעת להשתמש במידת הצורך במכשירים חדשניים.

דגש נוסף הוא שהפריצה לכספת מתבצעת כמובן כשהלקוח נמצא במקום, ואחרי שהוכיח כי הכספת אכן שייכת לו.

החלפת מנעולים

מנעולן ברחובות נדרש גם להיכרות עם מגוון רחב מאוד של סוגי מנעולים. ביניהם: מנעול צילינדר שהוא גם האופציה הנפוצה ביותר, מנעול צירופים (שבו הפתיחה היא על בסיס הקוד הנכון), מנעול תלייה, מנעול רתק ועוד. לכל מנעול יתרונות וחסרונות, ובנוסף כל אופציה מתאימה לשימושים מסוימים אבל פחות לאחרים – ולכן גם בשירות זה חייבים לבוא לידי ביטוי גם הידע המקצועי של המנעולן וגם היושרה שלו. בהתאם יש חשיבות רבה לבחירה נכונה של איש מקצוע שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות.

צילום: pexels

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh