השכרת אוהלים לאירועים

השכרת אוהלים לאירועים

מדי יום, בכל רחבי העולם מתרחשים אינספור אירועים. חלקם אירועים פרטיים וקטנים, ימי הולדת, בר ובת מצווה, חגיגות נישואין או אירוסין, או לידה במשפחה. אחרים אירועים ממלכתיים, טקסים מיוחדים, הענקת פרסים, הכתרת נשיא, וכל טקס אחר. אחרים בכלל של חברות או תאגידים גדולים, אירועי חברה יוקרתיים או פשוטים, השקת מוצר או שירות חדש, או פשוט הרמת כוסית לכבוד החג. השכרת אוהלים לאירועים אלו היא דבר נפוץ מאוד בעולם, וכיום גם בישראל.

בצפון אמריקה, ארה"ב, קנדה, הפקת האירוע שלכם באוהל היא לא דבר זר. אופן האירוח הזה נפוץ ומושרש בתרבות האירועים המקומית, ובכל רחבי ארה"ב ניתן לראות אירועים בהם אוהלים מוקמים, משרתים את קהל המוזמנים, ואז מקופלים בחזרה עד לאירוע הבא, אשר לרוב יתרחש ביום הבא, שכן ישנם הרבה אנשים, הרבה אירועים, והרבה ביקוש להשכרת אוהלים לאירועים שונים.

השכרת אוהלים לאירועים שלכם:

אם אתם מתעניינים בהשכרת אוהלים לאירועים שלכם, חשוב לדעת שהאוהלים הללו:

  • ממוזגים ונוחים לשימוש בכל מזג אוויר
  • שומרים על הקהל מחדירת חום השמש החזק פנימה
  • ניתנים להרכבה גם במקומות מעט מאתגרים, עם קצת יצירתיות
  • מגיעים עם מגוון שירותים נלווים שיכולים לשדרג את האירוע שלכם

חלק מהשירותים הנלווים שניתן לקבל בהשכרת האוהל לאירוע שלכם כוללים את הקמת התשתיות לאירוע, בעיקר, אך לא רק, באירועים ציבוריים גדולים כמו בכיכרות העיר או בקניונים, או באירועים בחיק הטבע, אירועים בהם יש צורך בלוגיסטיקה מורכבת יותר בכדי לוודא לא רק כי האירוע מוצלח, אלא שהמתקנים בטוחים לשימוש, ההגעה והיציאה בטוחים לשימוש, וכי אפשר לשים את הדאגה הזו בצד ולהמשיך הלא לעיצוב האירוע עצמו, התכנים, הכיבוד וכיו"ב.

הקמת התשתיות כוללת בין היתר הקמת במות, רצפות, מעקות, מחסומים וכיו"ב, ובעצם כל מה שצריך בכדי לתחום אזור לאירוע, לייחד אותו משאר המרחב, ולהבטיח את הצלחתו, לפחות באספקטים הללו. את השאר, התכנים וכיו"ב, תצטרכו כבר לעשות בעצמכם, או, כמובן, להיעזר בחברה להפקת אירועים.

אוהלים לאירועים ולכל השאר

בעוד שכמעט כולם כבר מכירים את האפשרות של השכרת אוהלים לאירועים, לא הרבה מודעים לנוכחות האוהלים בחיי היום יום שלנו. הם שם, בפרישה ארצית, משרתים אותנו מבלי שנהיה בהכרח ערים לכך. לדוגמא, בריכות ציבוריות ופרטיות, קאנטרי ומרכזי ספורט, כל אלו מחזיקים הרבה פעמים אוהלים, הן לשימוש חיצוני כעוד מרחב לאימונים, או כקירוי מקצועי לבריכה עצמה. נוח, פשוט להקמה ולפירוק, מתאים לחורף ולקיץ, אוהלים אלו הם אידאלים גם במחיר וגם ברמת הגימור.

אוהלים נפוצים גם בכניסות למרכזים מסחריים ומרחבים ציבוריים, לרוב אוהלים קטנים, לאירועים שונים, או אוהלי קבע, שנועדו לתת מרחב לצוות האבטחה, ולמעבר לאורחים המגיעים לקניון למשל. תצוגות שונות כמו תצוגת מכוניות, אחסון של מטוסים, ועוד שימושים פרטיים שעולה הצורך באחסנה האוהל נותן פיתרון.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh