השקעות קטנות – מהן האפשרויות להשקעות קטנות למתחילים

השקעות קטנות – מהן האפשרויות להשקעות קטנות למתחילים

עקב יוקר המחיה בישראל, ישראלים רבים מתקשים לחסוך הון עצמי גבוה שישרת אותם להשקעות, ובאופן ישיר, אותם משפחות ממשיכות לחיות את מרוץ העכברים. אלו שמבינים את עיקרון ניהול הכסף בצורה כזו שההון שלהם יעבוד עבורם במקום להעלות אבק בחשבון העו"ש מחפשים אפשרויות להשקעה בסכומים נמוכים.

מרוץ עכברים בלתי פוסק

מי מכם שמתעניין בחופש כלכלי, ודאי מכיר את המושג מרוץ העכברים המתאר מצב שבו ההוצאות שלנו גבוהות יותר מההכנסות מה שמצריך מאיתנו לעבוד מסביב לשעון בגבול ה- 24 שעות שיש לרשותנו ביממה. וכשהזמן שלנו מוגבל, וההכנסה שלנו תלויה בשעות העבודה שלנו נוצר מרוץ אחריי הזנב שלא ניתן להשיג אותו.

ישראלים רבים מגלים שעל מנת לפרוץ את מרוץ העכברים, עליהם להפנות את חלק מהכספים שלהם להשקעות ע"מ שהכסף יעבוד עבורם ללא תלות בעבודה פיזית שהם ידרשו לבצע ע"מ להרוויח את הכסף. בשפה המקצועית "הכנסה פאסיבית".

אותם ישראלים מחפשים השקעות קטנות שיהיו יחסית סולידיות ובטוחות עבורם, אך מכיוון שרובם מתחילים בנושא של השקעות, נשאלת השאלה מהן האפשרויות הקיימות כשמחפשים השקעות קטנות למתחילים?

השקעות נדל"ן קטנות ושוק ההון

משקיעים ישראלים שבחורים בשוק ההון כאפיק ההשקעה שלהם, יבצעו זאת בדר"כ בשתי דרכים. מסחר עצמאי, שמיותר לציין כמה הוא מסוכן עבור מי שלא למד את התחום ומתעסק במסחר ברמה היום יומית "פול טיים ג'וב". ד"א, גם עבור הסוחרים העצמאיים האלו השוק מסוכן וישנם סוחרים שחווים פגיעות קשות.

הקבוצה השנייה היא השקעה באמצעות בתי השקעות במסלולים עם אחוז חשיפה משתנה למניות, אלו בדר"כ יניבו תשואות נמוכות במסלולים סולידים כאשר ההון הדרוש לפתיחת תיק הינו גבוה ולא תמיד יתאים למשקיעים קטנים.

הוזכר בכותרת השקעות נדל"ן קטנות, אבל איך נדל"ן והשקעות קטנות הולכים ביחד? החיבור של צמד המילים השקעות קטנות ונדל"ן יכול להיתפס כדמיוני, אך לא במקרה הזכרנו את המושג השקעות נדל"ן קטנות.

עבור משקיעים שבוחנים השקעות קטנות למתחילים קיימת האופציה להשקיע בנדל"ן בחו"ל באמצעות קרנות להשקעה שמגייסות הון עבור פרויקטים ענקיים בנדל"ן. בצורה כזו ניתנת למשקיע הקטן הזדמנות להיות שותף לעסקאות נדל"ן גדולות שמנוהלות ע"י חברות ענק עם ניסיון וצוות של מומחים מה שמקטין עבורו את הסיכון.

כשהמשקיע הישראלי חושב על נדל"ן, לא ניתן שלא לחשוב על בועת הנדל"ן בישראל והמחירים הגבוהים שרחוקים מהישג ידים של רבים מהאזרחים. סכומים של מיליון מאתיים ומעלה, לעיתים בערי הפריפריה ניתן למצוא דירות בקצת פחות ממיליון אך גם בפחות ממיליון קשה מאוד להשיג הון עצמי עבור קבלת משכנתא.

הפתרון – קניית יחידות השתתפות בנדל"ן בחו"ל

איך מקשרים השקעות קטנות ונדל"ן שאלתם? באמצעות קניית יחידות השתתפות בפרויקטים בנדל"ן בחו"ל, בין אם בפרויקט יזמי או בפרויקט השבחה כרטיס הכניסה להשקעה כזו דורש מהמשקיע מינימום של 25,000$ סכום הרבה יותר נגיש למרבית הישראלים, להפנות להשקעה סולידית שתעבוד עבורם ותייצר הכנסה פאסיבית שתסייע בהגשמת המטרה לצאת לחופש כללי.

צילום: Pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh