השתלת שיער ישראל

השתלת שיער ישראל

כשזה נוגע לביצוע השתלת שיער ישראלים רבים בוחנים את האפשרות לביצוע ההליך בארץ על פני נסיעה לחו"ל. עד לא מזמן ישראל נחשבה כמקום שיקר מאוד לעבור בו את ההליך המבוקש. טורקיה שכה אליה המוני מטופלים ישראלים ואפילו חברות ישראליות המתמחות בתחום הפעילו את הקליניקות שלהן בחו"ל ולא בארץ. אבל היום המצב הוא שונה. חברת מיי הייר הישראלית, אשר נחשבת כאחת החברות המובילות בתחום השתלות השיער בארץ ובעולם, החליטה להעתיק את ההצלחה המטאורית שלה בקליניקות באיסטנבול ובדובאי לארץ, כך שהיום האופציה קיימת עבור כל מי שמעוניין לעבור השתלת שיער בידיים המקצועיות והטובות ביותר, אך מעדיף לעשות זאת בארץ ולא בחו"ל.

השתלות שיער במדינת ישראל – ביקוש הולך וגובר

כיום ניתן לראות ביקוש מטורף מצד גברים ואף נשים לביצוע השתלות שיער בארץ. השתלת שיער ישראל הפך להיות מונח חיפוש פופולארי בגוגל ולא בכדי. מושתלי שיער רבים כבר מהווים הוכחה לכך שמדובר בפתרון מדהים לכל מי שסובל מהתקרחות או מהידללות בשיער הראש. אגב אם לא ידעתם? ניתן לבצע השתלת זקיקי שיער גם לגבות לריסים ולזקן.

חברת מיי הייר הישראלית היא בעלת תעודה אמריקאית, מהמכובדות בעולם של medical tourism facilitator הניתנת לחברות תיירות מרפא שעומדות בסטנדרטים גבוהים מאוד.

עד לאחרונה החברה הייתה מציעה מסלולים אטרקטיביים ומשתלמים מאוד לביצוע השתלת שיער בקליניקות היוקרתיות שלה באיסטנבול ובדובאי, אך עתה יתאפשר לעבור את ההליך עדרך מיי הייר גם בקליניקה שלהם בישראל. ההבדל במחיר הוא שולי, מדובר בתוספת של 850 דולר על פני ביצוע ההליך בחו"ל במסגרת חבילה מסודרת. הכל שאלה של העדפה, אם אתם מעדיפים שלא לקחת 3 ימי חופשה ולטוס לצורך ההשתלה, תוכלו לשלם את ההפרש ולעבור את השתלת השיער בידי כירורג ישראלי מומחה כאן בארץ.

רוצים לעשות השתלת שיער? אל תתפשרו על ניסיון ומקצועיות

חברת מיי הייר מציעה כיום את הטיפולים  המתקדמים ביותר להשתלות השיער, השתלות המתבצעות בשיטות המשלבות טכניקות חדשניות כגון  DHI, FUE, PRP, כאשר שיטת ההשתלה נבחרת בהתאמה אישית למקרה של המטופל. השתלת שיער ישראל נעשית על ידי רופא כירורג מומחה בביצוע השתלות, תחת חברת מיי הייר. כבדיוק מו צוות הרופאים הטורקיים של מיי הייר –  כל רופא ישראלי שמצטרף לשורות החברה נבחר בקפידה.

השתלת שיער היא הליך מיקרו כירורגי הדורש מיומנות רבה וניסיון. העבודה מצריכה קצירה ידנית של כל זקיק והשתלתו באזור ההשתלה, מדובר בטכניקה מדוקדקת מאוד. כמובן שגם אבחון סוג השיער ואיכות הזקיקים מתבצעת על ידי הכירורג המומחה והצוות הרפואי. כיוון שמדובר בעבודה מיקרוסקופית, נדרש ניסיון רב על מנת להיחשב כמומחה לביצוע השתלות. אם החלטתם לעבור השתלת שיער כדאי שתעשו אותה כמו שצריך בידיים מקצועיות.

איכות התוצאה שתקבלו תהיה שווה את כל ההשקעה.  אין עוררין על כך שמדובר בבחירה הנכונה עבור כל מי שההתקרחות או השיער הדליל מפריעים לו, הרי אי אפשר לשים כל  תג מחיר על הרגשה טובה והגשמת חלום.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh