השתתפות שיא בסדנת הכנה לפרישה שנפתחה השבוע

השתתפות שיא בסדנת הכנה לפרישה שנפתחה השבוע

עיריית רחובות דואגת לתושבים לפני פרישה מעבודה: השבוע נפתחה סדנה עירונית נוספת להכנה לפנסיה, החמישית במספר, בהשתתפות שיא של כ – 30 פורשים לעתיד! סדנא נוספת תיפתח לאחר חג הפסח.

במסגרת פורום שולחן עגול עירוני לקידום האוכלוסייה המבוגרת ברחובות עלה הצורך בסדנה לגברים ונשים העומדים בפני פרישה, בשיתוף המחלקה לרווחת האזרח המבוגר באגף לשירותים חברתיים ומחזיקת תיק אזרחים ותיקים ד"ר רוני באום.

את הסדנא מעבירה מנחה מארגון פעמונים בעלות סמלית של 40 ₪, ל-5 מפגשים.

סדנת הפרישה מעניקה למשתתפים כלים להתנהלות כלכלית נכונה, מיצוי זכויות מול כל הגורמים רלוונטיים, קבלת מידע על שירותים והטבות, התמודדות עם שינויים ותהליכים רגשיים בפרישה, זכויות הגמלאים, מילוי זמן פנוי, התנדבות, אפשרויות תעסוקה בגיל השלישי ועוד.

על פי רכזות הסדנא, אדית קוגן ואלן לקס, סיפרו על הביקוש הרב, וכן על כמות האנשים הרבה ברשימת ההמתנה.

חברת המועצה, מחזיקה תיק וותיקים, ד"ר רוני באום, אשר גם הגיעה למפגש הראשון לברך את המשתתפים: "אני שמחה על ההיענות של הציבור הרחובותי להשתתף בקורס. הדבר מעיד כי זהו צורך קיים ואנחנו שמחים לתת לו מענה עירוני. זה המקום לומר תודה גדולה לשתי רכזות הקורס, הגב' אדית קוגן והגב' אלן לקס אשר עושות את עבודתן בהתנדבות ומהוות דוגמא ומופת לאנשים אחרי פרישה הממלאים את הזמן בצורה איכותית עם תרומה לקהילה. לאור הביקוש, נפתח סדנא נוספת לאחר פסח".

מנהלת האגף לשירותים חברתיים, אירית שיפריס: "החיים אינם נעצרים עם הפרישה אלא רק מתעצמים בנקודת הזמן הזו. הפרישה מהעבודה מלווה בשינויים משמעותיים באורח החיים, הכנה טובה לקראת הפרישה תאפשר לפורשים לקבל כלים להתמודד עם השינויים במשפחה, בחיי החברה, ועם הזמן הפנוי ולהתארגן לקראת היציאה לדרכם החדשה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh