התאמת הרצאה לאירוע עם המרכז למרצים ולסדנאות

התאמת הרצאה לאירוע עם המרכז למרצים ולסדנאות

סוכנות המרצים המובילה הלו (המרכז למרצים ולסדנאות) שמחה להציע מגוון עשיר ורחב של מרצים ומרצות בשורה ענפה של תחומים.

החל מידוענים המוכרים בכל בית בישראל, ועד לאנשי ונשות מקצוע המגישים את הידע הרב שצברו ומשקפים ניסיון מקצועי ועד לאירועים אישיים ומכוננים בחייהם; בפנייתכם אל המרכז, תוכלו ליהנות מן המגוון הרחב ביותר של מרצים, מרצים אשר יכולים להתאים לאירועי כיף וגיבוש עובדים, פעילויות, כנסים מקצועיים ועד לאירועים פרטיים בחוג הבית.

קורת גג אחת המפגישה בין אנשי לצרכני ידע

המרכז למרצים ולסדנאות נועד לתת את המענה המקיף והרחב ביותר בין שני עולמות שלעתים מתקשים להיפגש זה עם זה. המרצים עם לקוחותיהם.

מן הצד האחד, נוכחו בהלו לגלות כי ישנם שורה של מרצים ומרצות מצוינים ומשובחים אשר הביאו עמם שפע של ידע, אך מנגד לא מצאו את הקול שיידע לשווקם ולהציעם אל הקהל הרחב. מנגד, הקהל הרחב מחפש במרץ אחר הרצאות מרתקות, ולעתים פוגש באותם הנושאים החוזרים על עצמם פעם אחר פעם.

יעדו הראשוני והבסיסי ביותר של המרכז למרצים ולסדנאות, היה להפגיש בין הקהלים השונים הללו, ולהבטיח כי קולם של שני הצדדים יישמע ויגיע אל מקומו הנכון.

מן העבר האחד, ניתן למצוא מרצים אשר ביכולתם לתרום שפע של מידע ולסחוף אחריהם קהל של מאזינים, ומן העבר השני, שפע של לקוחות אשר ישמחו להכיר בשמות חדשים ולהביא את הידע אל הנוכחים והנוכחות.

התאמת ההרצאה באופן אישי

ההחלטה להזמין הרצאה לאירוע נפלה, ועתה עולה שאלה גדולה אף יותר – מיהו או מיהי המרצה אשר ימלאו את חלל החדר בידע הרב שצברו? זוהי גם מומחיותו של המרכז למרצים ולסדנאות.

לצד היכולת של הגולשים והגולשות לשוטט ברחבי האתר ולהזמין באופן פרטני את המרצה המבוקש/ת, צוות הלו מבקש להדגיש כי באפשרותו לסייע רבות באפיון והתאמת ההרצאה לאירוע הקרב ובא.

בשיחת האפיון, יוכל הצוות לשאול את כל השאלות המנחות הנדרשות, וזאת כדי למצוא את המענה המדויק ביותר. האם ההרצאה נועדה להנחיל ערכים מסוימים בקרב עובדי החברה? או אולי להדגיש מיומנויות מסוימות עבור צוותי המכירות? דוגמה נהדרת לכך היא למשל הרצאה בנושא שפת גוף המקנה מיומנות חשובה לאיש מכירות פרונטלי.

עד לסיומה של השיחה, מגבש הצוות הצעה עד ל-5 מרצים ומרצות יחד עם נושא ההרצאה, אשר יוכלו לענות ולעלות על הציפיות.

ואם לא נמצא מרצה מתאימ/ה מן המאגר?

מומחיות נוספת וייחודית אותה מבקשים הלו להדגיש היא ביכולתם של הצוותים לאתר ולמצוא כל מרצה ומרצה מכל רחבי הארץ והעולם.

הקשרים הענפים שהלו גיבשה במרוצת השנים, הקנו לה את היכולת לאתר ידוענים מכל רחבי העולם, פוליטיקאים ועד לאנשי מידע מחוקרים ועד לאנשי רוח.

כך למעשה, גם אם לא נמצא המענה המדויק מתוך מאגר המרצים הקיים, המרכז למרצים ולסדנאות שוקד במרץ עד למציאת הפתרון המדויק ביותר עבור לקוחותיו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh