"התוכנית להתחדשות עירונית בקרית משה הפכה לפרויקט דגל"

"התוכנית להתחדשות עירונית בקרית משה הפכה לפרויקט דגל"

ראש העיר בוועידת איגוד התאגידים העירוניים: "התוכנית להתחדשות עירונית בקרית משה הפכה לפרויקט דגל".

ראש העיר, רחמים מלול השתתף היום בפאנל מיוחד בנושא התחדשות עירונית בוועידת איגוד התאגידים העירוניים באילת, וסיפר על התוכנית להתחדשות עירונית בקריית משה.

באילת נערכת כעת ועידת איגוד התאגידים העירוניים: "צופה פני עתיד: עתידנות אורבנית בישראל", אשר בה משתתפים גם מבקר המדינה, שרים, חברי כנסת, ראשי ערים ובכירים נוספים מהמגזר הציבורי והפרטי.

ראש העיר רחמים מלול הוזמן להשתתף בפאנל בנושא התחדשות עירונית לאור ניסיונו הרב בנושא, במסגרת פרויקט ההתחדשות העירונית הענק הצפוי לצאת לפועל בשכונת קריית משה.

לפני זמן קצר הוא השתתף במושב "הגיעה העת להסכם גג להתחדשות עירונית", פאנל בהנחיית עופר פטרסבורג, עורך הנדל"ן בידיעות אחרונות.

בין היתר סיפר ראש העיר בוועידה כי ברחובות "יש 3 תוכניות פינוי בינוי בתוקף שהתגלגלו במסדרונות הוועדה המחוזית לתכנון ולבניה במשך שנים. כ- 1000 יחידות דיור, חלקן במרכז העיר וחלקן במערב העיר…

התוכנית לפינוי בינוי בקרית משה הפכה לפרויקט דגל, ועל כך אני מוכרח לשבח את משרד השיכון ואת רשות מקרקעי ישראל. הובלתי את התוכנית הזו כי יש לה ערך לאומי. תושבי השכונה שבעו הבטחות מהמדינה, וזו תוכנית שבאמת הולכת לקראתם. התוכנית נכנסת לוותמ"ל בסוף החודש לדיון להפקדה – זה חסר תקדים, ועוד לא היה הליך כזה בישראל בתוכנית של 9000 יחידות…

חשוב לי לציין את שיתוף הפעולה של תושבי קריית משה, ולהודות לחבר המועצה אמיר ירון, מחזיק תיק התחדשות עירונית במועצה על פעילותו בנושא".

בפאנל השתתפו גם עו"ד מיכל רוזנבוים, יועמ"ש לאיגוד התאגידים העירוניים, אברהם מנלה, יו"ר דירקטוריון אחוזות החוף, נחמה בוגאית, שמאית ומשפטנית, רו"ח אופיר בוכניק, רו"ח איגוד התאגידים העירוניים, ורחל תורג'מן יו"ר מנהלת נס לגויים.

הוועידה היא כנס מקצועי חשוב בתחום זה, ומשתתפים בה מנהלים ועובדים בתאגידים עירוניים, וכן ראשי ערים וחברי דירקטוריון שלהם מכל הארץ. מרחובות השתתפו בה מנכ"ל החברה העירונית, יוספה חליווה ומיטל קופרברג, סמנכ"ל ה.ל.ר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh