התחלות חדשות #2: 2611 תלמידים החלו את לימודיהם בכיתה א' 

התחלות חדשות #2: 2611 תלמידים החלו את לימודיהם בכיתה א' 

במערכת החינוך ברחובות יש השנה 105  כיתות א' , ו2611 תלמידי כיתות א'.

זאת מתוך 37 אלף תלמידים ב-404 מוסדות חינוך ברחבי העיר שהתחילו אמש את שנת הלימודים. עיריית רחובות בחרה השנה בדרך מקורית לקבל אותם למערכת בתי הספר העירונית.

שנת הלימודים נפתחה כסדרה. הצוותים החינוכיים באגף החינוך והנוער בעיריית רחובות עבדו קשה לקראת פתיחת שנת הלימודים, על מנת לקדם את פני התלמידים.

במערכת החינוך נקלטו 37 אלף תלמידים, ב- 404 מוסדות חינוך ברחבי העיר והשנה נפתחו בחינוך היסודי 105 כיתות א', עם 2611 תלמידים, הלומדים ב-39 בתי ספר ממלכתי, ממלכתי דתי וממלכתי חרדי.

השנה בחרו בעיריית רחובות לקדם את פני התלמידים החדשים באופן מיוחד, ומסרו לכל אחת ואחד מהם איגרת ברכה, כתובה ומצוירת. גם לתלמידים החדשים יש "תפקיד" באיגרת הזו (מצ"ב).

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך והנוער: "השנה קידמנו את פני תלמידי כיתות א' באגרת ברכה שחולקה לכל תלמיד ותלמידה. התלמידים, בשנתם הראשונה בבית הספר,  יכירו מורים וחברים חדשים, וילמדו להתרגל לכללים שלעיתים שונים מהגן. אנו נעשה הכל על מנת שהתלמידים יתחילו את השנה על הצד הטוב ביותר. לצד כל זאת, אנו רואים חשיבות רבה בטיפוח ערכים כמו כבוד הדדי, סובלנות, דרך ארץ, ערבות הדדית ואחריות חברתית. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לחבריי באגף החינוך, למנהלי בתי הספר ולצוותים החינוכיים, שעמלו רבות כדי לאפשר פתיחת שנה מיטבית".

שרה והב, מנהלת המחלקה לחינוך יסודי: "ברכות לילדי כיתה א' על הצטרפותם למערכת החינוך היסודית בעיר. אנו פועלים בשיתוף משרד החינוך, לקליטה איכותית של ילדי כיתה א' באמצעים רבים על מנת לעזור להם במעבר מהגן לבית הספר".

עיריית רחובות מייחלת להצלחת כל אחת ואחד מהתלמידים,  ומאחלת להם התאקלמות מהירה ונעימה בבית הספר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh