וועדת השיפוט של תחרות 'קריה יפה בישראל יפה' קיימה סיור בעיר

וועדת השיפוט של תחרות 'קריה יפה בישראל יפה' קיימה סיור בעיר

הבוקר, יום שני (11.9) הגיעו חברי וועדת השיפוט של תחרות 'קריה יפה בישראל יפה' וקיימו סיור בין מוסדותיה, גינותיה ושכונותיה של העיר רחובות. תחרות 'קריה יפה בישראל יפה' נערכת במטרה להגביר את המודעות ברשויות המקומיות לטיפוח חזותן והעלאת איכות החיים.

הביקור נפתח בהגעתם של חברי וועדת השיפוט בראשותם של יו"ר הוועדה, צבי פרס ומנהל הסניף, יעקב חמאני, אל לשכתו של ראש העיר, רחמים מלול, אשר יחד עם מנכ"ל העיריה, דורון מילברג, מובילים את השתתפותה של רחובות בתחרות זו השנה השמינית ברציפות. בסיומו של סבב היכרות קצר בין הנוכחים, הוצגה בפני חברי הוועדה סקירה מעמיקה של העיר רחובות ושל העשייה העירונית שהתקיימה בה בכל תחומי החיים במהלך השנה החולפת.

בסיום הסקירה יצאו אנשי העירייה יחד עם חברי וועדת השיפוט לסיור ברחבי העיר. הסיור החל בשכונת קריית משה, והמשיך אל מרכז היום לגיל הרך, מרכז לחינוך מדעי, הסמוך למכון וייצמן, הפארק המרכזי בשכונת רחובות המדע, גן המקרא ע"ש רנה סמילנסקי, היכל התרבות ומתחם ראשית המושבה, ובמרכז מורשת יהדות תימן ושבטי ישראל שיחנך במהלך חודש החגים. שופטי התחרות בראשות צבי פרס היו"ר, מנהל הסניף מר יעקב חמאני, התרשמו עמוקות מהנעשה בעיר.

ראש העיר הודה למועצה לא"י יפה אשר יוצגה ע"י צוות  השופטים, כמו כן, ראש העיר והמנכ"ל הודו לעובדי העירייה על ההשקעה השוטפת בטיפוח וטיפוח העיר. אין ספק שתחרות זו מהווה תמריץ להמשך העשייה בכל תחומי המרחב הציבורי: פארקים, ככרות, ניקיון הרחובות, שילוט וסימון העיר, מבני ציבור וחינוך, תרבות אירועים ועוד. נמשיך לשרת את תושבי בעיר בחריצות, בשקיפות ובאמונה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh