חדש באתר ההנדסי של עיריית רחובות: מודל תלת מימד של העיר לשימוש התושבים

חדש באתר ההנדסי של עיריית רחובות: מודל תלת מימד של העיר לשימוש התושבים

בימים אלה נכנס כלי חדש לעבודה במינהל ההנדסה בעיריית רחובות: מודל תלת מימד של העיר רחובות, אשר מאפשר צפיה בפני העיר באופן תלת מימדי. המודל מאפשר "טיסה" ברחבי העיר,  וצפייה ברזולוציה טובה בכל המבנים והאתרים בעיר מכל כוון אפשרי- במבט מלמעלה או מהצדדים, מקרוב ומרחוק.

המודל עלה לאתר ההנדסי של עיריית רחובות בקישור https://simplex-smart3d.com/ces/rehovot/app/ ופתוח לצפיה עבור כל התושבים.

המודל משמש במינהל ההנדסה ככלי עבודה תכנוני, ככלי לפיקוח על בניה וכן את אגף החירום לצרכי תכנון והתנהלות בשעת חירום. המערכת תכנס לשימוש גם באגפים נוספים בעירייה לשימושים מגוונים.

המערכת ידידותית למשתמש ומאפשרת בחינת פני הקרקע, מדידת אובייקטים וכן מכילה יכולות מתקדמות לצרכי תכנון כגון כלי הבוחן הצללה, אזורי נראות ועוד.

המערכת מונגשת כאמור לקהל הרחב באתר הועדה המקומית לתכנון ולבניה.

המודל בוצע ע"י חברת סימפלקס פתרונות מיפוי מתקדמים בע"מ, מבוססת על צילומים שנערכו בעיר במהלך חודש יוני האחרון.

ראש העיר, רחמים מלול: "מדובר בכלי עבודה חדשני שיסייע למינהל ההנדסה בתכנון ולאגפים נוספים בעיריית רחובות בביצוע תפקידם על הצד הטוב ביותר. המערכת מנגישה עבור התושבים את העיר בצורה שלא נראתה קודם מבלי לצאת מהבית, ואני מזמין אתכם להציץ ולעשות בה שימוש".

מהנדסת העיר, אדריכלית דלית הראל: "אנו שמחים להציג בפני התושבים את מערכת תלת המימד של העיר. המערכת הזו מאפשרת לצוות מינהל ההנדסה לפקח על התכנון ועל הבניה בצורה מיטבית, ומראה לנו את רחובות כפי שטרם נראו- בלחיצת כפתור".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh