חוגגים אהבה ברחובות: ספסלי לבבות הוצבו בעיר

חוגגים אהבה ברחובות: ספסלי לבבות הוצבו בעיר

לרגל ט"ו באב-חג האהבה עיריית רחובות מפזרת אהבה ברחובות: אגף חזות העיר הציב שלושה ספסלים מצוידים בלב גדול במקומות שונים בעיר.

הספסלים החדשים הוצבו בשלושה מקומות שונים כדי שיבלטו במרחב הציבורי. לכל ספסל מחובר לב גדול עם ציטוט בהשראת השיר אהוב של אריק אינשטיין: "יש בנו אהבה והיא תנצח".

הספסלים ממוקמים בשלושה מקומות בעיר: בסמוך לבית דונדיקוב – רח' יעקב 32, ברח' הרצל – פינת הירשזון (בסמוך לבנק הפועלים) ובמדרחוב ש. בן ציון.

התושבות והתושבים מוזמנים להגיע ולהצטלם עם הספסלים, להעלות את התמונות לרשתות החברתיות ולתייג את עיריית רחובות עם האשטג #יש בנו אהבה והיא תנצח – יחד נחגוג את חג אהבה ברחובות העיר וברשת!

ראש העיר רחמים מלול: "בשבוע שעבר ציינו את תשעה באב, שהלקח הגדול שלו הוא אהבת חינם. היום, ט"ו באב הוא חג האהבה, ולכבודו בחרנו לפזר אהבה ברחבי העיר. בואו להצטלם עם הספסלים בעיר! אני מאחל לכל תושבות ותושבי העיר חג אהבה שמח, עם אהוביכם".

סגן רה"ע, מחזיק תיק חזות העיר עו״ד יניב מרקוביץ׳: "לרגל ט"ו באב בחרנו להוסיף אהבה לחזות העיר, ולהעניק מתנה ייחודית לתושבים – שלושה ספסלים ייחודים לטובת האוהבות והאוהבים. נשמח לראות את התמונות ברשתות החברתיות. חג אהבה שמח לכולם".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh