חוזרים לשגרה של מופעים בהיכל התרבות העירוני

חוזרים לשגרה של מופעים בהיכל התרבות העירוני

בית העם רחובות -היכל התרבות העירוני, מבית החברה העירונית לתרבות נופש וספורט, חוזר לשגרה של הצגות, מופעים ואירועי תרבות, ומעלה מחדש את הסדרות בהיכל.

לאחר למעלה משנה שבמהלכה לא התקיימו בהיכל מופעי הסדרות, בשל ההתמודדות עם נגיף הקורונה, החלו בימים אלה בהיכל לחזור לסדרות המנויים.

במסגרת סדרת התיאטרון יעלו, החל מתחילת החודש, הצגות שתוכננו לעלות עוד לפני הקורונה- כמו "זרים מושלמים" (הבימה) ו"לשם ובחזרה" (התיאטרון העברי) לצד הצגות חדשות כגון "גאון בכלוב" (התיאטרון הקאמרי) "זאקפונה" (הבימה) בהשתתפות ליה קניג ומיקי קם, "מכתב לנועה" (תיאטרון חיפה ותיאטרון ארצי) "מחוברים לחיים" (התיאטרון הקאמרי) ועוד.

המחזמר המפורסם "סאלח שבתי" יעלה גם הוא בהיכל, והפעם בכיכובו של איציק כהן ובהפקת תיאטרון ארצי לילדים ונוער.

הסדרות הקבועות והאהובות ישובו לעלות: גיל שוחט, האחים אסנר, אריק דוידוב, סובב עולם, יידישפיל, בוקר של כיף, הסדרה הסימפונית, מחול, פרופסור יורם יובל וסדרות הקולנוע.

רחמים מלול, ראש העיר: "אחרי שנה מאתגרת שבה לא יכולנו להגיע למופעי תרבות ואירועים פרונטליים, היכל התרבות חוזר לשגרת המופעים וההצגות, ותושבי העיר מוזמנים! היכל התרבות הוא מוסד מרכזי בעיר התרבות, ואנו פועלים יחד עם החברה העירונית לתרבות נופש וספורט להוסיף ולהפיק אירועי תרבות נוספים לטובת תושבי העיר".

חבר המועצה עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: "היכל התרבות מחכה לתושבים שוחרי התרבות בעיר עם מגוון של אירועי תרבות. אני קורא לתושבים להגיע ולחזור לשגרה יחד איתנו, בהתאם לכל ההנחיות".

שוקי קרומר, מנכ"ל היכל התרבות: "אני שמח לחזור ולהתרגש יחד עם הקהל האהוב שלנו בהיכל ולחזור ולהציג את הסדרות המוכרות והאהובות. אני מודה לקהל הלקוחות הנאמן שלנו על הסבלנות ועל האמון שהם מפגינים, ומזמין את כל תושבי העיר והסביבה לחזור ולהתרגש יחד איתנו בהיכל. צוות העובדים ממתין לכם".

כדי להתעדכן במופעים העולים בהיכל ולרכישת כרטיסים- ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של ההיכל בכתובת www.beithaam.co.il

המופעים בהיכל מתקיימים בהתאם לתקנות התו הסגול. בכניסה להיכל יש להציג את התו הירוק (תעודת מתחסן/ מחלים) ותעודה מזהה עם תמונה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh