חופשה ישראלית מא' ועד ת'

חופשה ישראלית מא' ועד ת'

מחפשים רעיונות מקוריים לחופשה ישראלית איכותית ומהנה? רוצים לצאת לחופשה בארץ וזקוקים להמלצות על מקומות בהם כדאי לנפוש, לטייל וללון? ובכן, אחת לתקופה כל אדם חייב לקחת חופשה קצרה מהשגרת המתישה והתובענית, החופשה מטעינה מצברים ואנרגיות, מאפשרת לבני הזוג לבלות יחדיו באווירה רגועה ונעימה, והיא נחוצה גם לצורך אוורור ומעט שקט מהמשימות היומיומיות בענייני עבודה, ניהול משק בית, ילדים ומשפחה.

טיול בעין כרם עם מגוון אפשרויות לינה

עין כרם היא אחת השכונות היפות ביותר בירושלים, השכונה ממוקמת בכניסה לעיר ובשל מקיומה הייחודי יש לשכונה אופי כפרי מלהיב ומרגיע. עין כרם נחשבת למקום קדוש גם לנוצרים, יש בה שרידים של כנסיות עתיקות ומנזרים, למשל כנסיית יוחנן המטביל.

עין כרם הפכה לשכונה פופולרית ולאטרקציה מרכזית בקרב התיירים והישראלים המבקרים בירושלים והסביבה, יש בשכונה העתיקה והיפה מבחר מסעדות, בתי קפה ציוריים ואיכותיים, גלריות לאמנות ואטרקציות נוספות, כמו כן אפשר לישון במלון יוקרתי בעין כרם, בחדרי אירוח שונים ובצימרים.

חופשה בים המלח – עין גדי

כאשר מדמיינים חופשה במקום הכי נמוך בעולם, לרוב חושבים על מלונות ים המלח באזור סדום. לכן, חשוב לזכור כי גם בעין גדי יש מספר פתרונות לינה, בהם גם מלון בוטיק מושקע המשקיף לעבר נוף עוצר נשימה. באזור ים המלח יש שפע אתרים תיירותיים ומספר לא מבוטל של אטרקציות ייחודיות, ובמהלך החופשה באזור כדאי לצאת לטיולים רגליים שמורות הטבע מהיפות בארץ, ביניהן שמורת נחל דוד ושמורת עין בוקק, וכמובן אפשר לבקר במצדה, לשחות בים המלח, להתמרח בבוץ, ליהנות מטיפולי ספא יוקרתיים, לאכול במסעדות טובות ועוד.

כפר הנופש מעגן

כל הישראלים אוהבים לנפוש ולטייל באזור טבריה והכנרת, במיוחד בחודשים החמים כאשר אפשר לטבול במים הנעימים. במהלך החופשה באזור הכנרת אפשר לישון במלונות הממוקמים בטבריה או בכפרי נופש כמו מעגן, יש גם צימרים רבים, אכסניות ומלונות בוטיק איכותיים. כפר הנופש מעגן מתאים לחופשה רומנטית ו/או משפחתית, זו חופשה מומלצת עם הילדים, יש במרחק הליכה מהמלון שפע פעילויות מים ואפשר לצאת לטיולי כוכב מהנים ולהכיר את הסביבה.

חופשה באזור ראש פינה וצפת

אין כמו חופשה באזור צפת וראש פינה, כדאי להזמין חדר במלון בוטיק המשקיף לנוף מרהיב וכך אפשר לטייל בנוחות בכל האזור. אם אתם מחפשים מלון בוטיק בצפון כדאי לכם לבחור במלון וילה גליליי הוותיק והמפורסם, זהו מלון בוטיק איכותי המציע אווירה כמו בחו"ל, נוף עוצר נשימה, חדרי אירוח מרווחים ומאובזרים היטב, שירות מעולה, אוכל טעים ומתחם ספא מפנק עם חדרי טיפולים ומתקנים שונים.

חופשה באזור צפת וראש פינה מאפשרת לכם לטייל בסמטאות העיר העתיקה בצפת, לצאת לטיולי רכיבה על סוסים בחוות בת יער, לבלות בראש פינה וליהנות מגלריות, מחנויות בוטיק, מבתי קפה ציוריים וממגוון מסעדות מעולות המציעות מנות נפלאות בטעמים גליליים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh