חידון מדליק לחג החנוכה: משחק דיגיטלי נושא פרסים לכל המשפחה

חידון מדליק לחג החנוכה: משחק דיגיטלי נושא פרסים לכל המשפחה

עיריית רחובות והחברה העירונית באמצעות מרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל יקיימו בחג החנוכה חידון מדליק ודיגיטלי לציון 130 שנה להיווסדה של העיר רחובות. ביום רביעי (16.12.20) בשעה 17:45 יתקיים טקס הדלקת נרות חגיגי ללא קהל שישודר בשידור חי בעמוד הפייסבוק העירוני, בסיום הטקס יוזנק החידון הדיגיטלי – שיחל בדיוקבשעה 18:00 באתר העירייה.

החידון יכלול שאלות בנושאים שונים הקשורים לרחובות. איך משתתפים? נכנסים לאתר העירייה ביום רביעי 16.12 קצת לפני השעה 18:00, לוחצים על הלינק המתאים ומתחילים בתחרות, אשר מבוססת על פתרון נכון ומהיר. המשפחות שיפתרו ראשונות באופן נכון את החידון  – יזכו בפרסים.

ההזנקה לחידון הדיגיטלי תתקיים בטקס חגיגי (ללא קהל) שיועבר בשידור חי בעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות החל מהשעה 17:45 יחד עם הדלקת נרות במעמד ראש העיר, רחמים מלול, סגן ראש העיר, עו"ד יניב מרקוביץ', מחזיק תיק התרבות, חבר המועצה עודד עמרם, מנכ"ל העירייה דורון מילברג, מנכ"ל החברה העירונית, אייל פרנקל וצוות מרכז מורשת.

בשעה 18:00 בדיוק, בסיום הדלקת נרות חנוכה – ייפתח החידון לתושבי רחובות באתר העירייה.
הוראות וחוקי המשחק יפורסמו באתר העירוני ומשם גם ניתן יהיה להתחיל לשחק  ביום רביעי 16.12 החל מהשעה 18:00 בדיוק.

בשלב הראשוני, כל המבקשים להשתתף בחידון, ימלאו את פרטיהם במסך הרישום. המשתתפים יידרשו לבחור את התשובה הנכונה מתוך מספר אפשרויות או לחילופין להקליד את התשובה הנכונה על פי הנדרש. לאחר בחירת\הקלדת התשובה יידרשו המשתתפים ללחוץ על כפתור "המשך" לשאלה הבאה. השאלות בחידון מוגבלות בזמן ויהיה ניתן לראות זאת בטיימר שיופיע בחלקו העליון של המסך.

מה בחידון? שאלות מגוונות בתולדות העיר רחובות ושכונותיה, הדמויות המרכזיות בהקמת המושבה, אירועים היסטוריים שהיו לאבני דרך בתולדות העיר ומציינים את הסיפור הציוני, סיפורי עלייה וקליטה, תרבות, מדע ועוד.

איך משתתפים? נכנסים לאתר העירייה ביום רביעי 16.12 מעט לפני השעה 18:00 לוחצים על הלינק המתאים ומתחילים בתחרות, אשר מבוססת על פתרון נכון ומהיר.

ראש העיר, רחמים מלול: "חיפשנו ומצאנו דרכים לחגוג את החג בצורה משפחתית וערכית, יחד עם הנחיות הזהירות. בימים של התכנסות – חשוב לנו לאחד את התושבים ולציין את המורשת של העיר הנפלאה שלנו בדרך ייחודית ומקוונת, שכולה חגיגה משפחתית ומקומית. אני מזמין את התושבות והתושבים לקחת חלק במשחק ולצפות בשידור החי שלנו בהזנקת החידון".

סגן ראש העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "השנה אנו מציינים את שנת ה- 130 לעיר רחובות, אשר לה היסטוריה מרתקת ועשירה, והיא מלאה באתרים, במקומות הראויים לציון ובבתים מיוחדים. לכן יזמתי את חידון רחובות שיציין זאת בחג החנוכה הקרוב בדרך הדיגיטלית, תחרותית ומעניינת – המתאימה לכל המשפחה".

חבר המועצה עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: "עיר המדע והתרבות ממשיכה לקיים את התרבות בעיר בדרכים המותאמות לצו השעה. נציין את חג החנוכה וכן את שנת ה-130 לעיר בדרך של חידון דיגיטלי מגוון ומרתק, וכל התושבים מוזמנים להצטרף ולשחק".

המשתתפים שיעפילו ל-3 המקומות הראשונים יזכו בפרסים: המקום השלישי יזכה בחבילת משחקים משפחתיים, המקום השני בטאבלט והמקום הראשון בסדנת אפייה משפחתית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh