חידוש ריפודי עור לרכב 

חידוש ריפודי עור לרכב 

יש לכם ריפודי עור ברכב שלכם? לא מן הנמנע כי בחלוף השנים הריפודים הפכו להיות בלויים או קרועים. אך אין לכם מה להיכנס לפאניקה, כיום ניתן לחדש את ריפודי העור ברכב שלכם תוך שחזור מלא כאילו מדובר בריפודים המקוריים עם קבלת הרכב. אנשים רבים ויתרו על רכבים עם מושבי עור בעיקר בגלל איך שהמושבים נראים לאחר מספר שנים, אך בשנים האחרונות הבעיה הזאת נפתרה על הצד הטוב ביותר תוך שחזור מלא של מושבי העור המקוריים של הרכב.

מושבי עור ברכב הם ללא ספק מהמושבים המרשימים ביותר שנמצאים ברכבים שונים בישראל. גם אם מדובר ברכב פשוט על פניו, תוספת של מושבי עור משדר יוקרתיות ומראה חדש אשר יכול להרשים כל אחד ואחת שעובר ברחוב. אך בשנים האחרונות צצה בעיה משמעותית בעקבות החום הישראלי, מושבי העור לא מצליחים להחזיק מעמד ובתוך מספר חודשים כבר ניתן לראות מצב של מושבים בלויים. חידוש ריפודי עור לרכב הוא בדיוק הפתרון האידיאלי עבורכם, כאשר אנשי מקצוע מנוסים משחזרים את מושבי העור המקוריים של הרכב ומעלימים את כל הסימנים שיכולים להעיד על בלאי. התופעה הופכת להיות משמעותית יותר ברכבים הנמצאים בשימוש יומיומי, שביחד עם החיכוך עם גבם של הנוסעים העור הופך להיות דהוי בתוך זמן קצר.

כמה זמן לוקח חידוש ריפודי עור לרכב?

הכול מתחיל ונגמר בחברה שממנה החלטתם לקחת את שירותי החידוש. ככל שתפנו אל חברה עם רזומה עשיר יותר כך תוכלו ליהנות משירות מקצועי אך בו בעת גם משירות מהיר ומקצועי. חברת קאר-טק היא ללא ספק מהחברות המנוסות והוותיקות ביותר בתחום אשר תשמח לסייע לכם על מנת להחזיר את מושבי הרכב אל המצב ההתחלתי שלהם.

הזמן הממוצע לחידוש מושבי עור עומד על בין 48 ועד 72 שעות מרגע תחילת העבודה. עליכם להבין כי מדובר בתהליך ארוך ומקצועי אשר מטרתו הסופית היא לשחזר באופן מושלם את מושבי הרכב כך שתוכלו ליהנות מחוויית נסיעה ברמות הגבוהות ביותר.

כמה עולה חידוש ריפודי עור לרכב?

העלות של הטיפול משתנה בהתאם לסוג הרכב, סוג העור שממנו עשויים המושבים, גודל הנזק שנגמר למושבי העור ועוד. לכן כמעט ובלתי אפשרי לאמוד על רגל אחת את המחיר שאותו תאלצו לשלם כאשר אתם ניגשים לחדש מושבי עור ברכב שלכם. ברוב המקרים ניתן להגיד כי העלויות מסתכמות בכמה מאות שקלים לכל רכב, אך העבודה תשאיר אתכם פעורי פה בזכות היכולת לשחזר את מושבי העור המקוריים של הרכב שלכם. כך תוכלו להחזיר את המושבים להיות אותם מושבים מרשימים ויפים שהיו לכם בעת קבלת הרכב. בנוסף חידוש ריפודי עור לרכב ברוב המקרים יחזיקו מעמד זמן רב יותר מאשר מושבי העור המקוריים של הרכב.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh