חיזוק משמעותי לצוות רחובות באיחוד הצלה!

חיזוק משמעותי לצוות רחובות באיחוד הצלה!

אמש (ב) בשעת ערב התכנסו שלושה מתנדבים חדשים בביתו של יו"ר צוות 43 של איחוד הצלה יוני רוטנברג וקיבלו ציוד רפואי מציל חיים.
המתנדבים החדשים שסיימו קורס חובשי רפואת חירום לא מכבר עברו בתקופה האחרונה השתלמות מקצועית כאשר יצאו למספר רב של קריאות יחד עם כוננים ותיקים.
לאחר שסיימו את מכסת המקרים הנדרשת בתקופת ההשתלמות נבחנו המתנדבים החדשים שוב על ידי הפאראמדיק האזורי איציק ברנט וכשעברו את המבחן הצטרפו למערך מציל החיים של איחוד הצלה ברחובות.
כאמור אמש התכנסו המתנדבים בביתו של יוני רוטנברג וקיבלו את תיק הכונן המכיל בתוכו ציוד מלא לסיוע ומענה רפואי ראשוני עד להגעת האמבולנס וכולל בתוכו בין היתר ציוד הנשמה, החייאה וחבישה.
יו"ר צוות 43 יוני רוטנברג מסר: "אני נרגש, נרגש לחבוק לזרועתינו עוד שלושה מתנדבים מצילי חיים, שלושה מתנדבים חדשים ומקצועיים שיתנו מענה רפואי לתושבי רחובות והסביבה בשגרה ובחירום בהתנדבות!
זוהי הזדמנות מצויינת לומר תודה למתנדבי צוות 43 של איחוד הצלה על המענה הרפואי בכל שעות היממה ובכל השנה וכל זה בהתנדבות, בשמי ובשם הנהלת אירגון איחוד הצלה תודה!"
אמיר צברי אחד מהמתנדבים החדשים מסר: " אנו מודעם לאיחוד הצלה וליוני רוטנברג היו"ר על האמון המלא בנו המתנדבים, אנו כולנו תקווה כי נוכל לסייע ולהציל חיים ככל שיתאפשר לנו. אין ספק כי שנייה לפני ראש השנה זוהי הרגשה נהדרת לפתוח שנה חדשה".
בתמונה: המתנדבים
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh