חימום תת רצפתי – איכות חיים ברמה אחרת

חימום תת רצפתי – איכות חיים ברמה אחרת

חימום תת רצפתי הפך לטרנד הכובש כל בית בישראל. בשנים האחרונות, בזכות הטכנולוגיה המתקדמת מערכת חימום זו הפכה למבוקשת ביותר לטובת חימום הבית בצורה האידיאלית והאפקטיבית ביותר.

מערכת חימום תת רצפתי מותקנת מתחת לריצוף הבית ומבוססת על הזרמתם של מים חמים, המוזרמים דרך מערכת צינורות תת רצפתי, באמצעות משאבת חום חיצונית המחוברת למערכת.

שיטת חימום זו הנה אמצעי החימום השכיח ביותר בבתים חדשים. יחד עם זאת, חשוב לציין כי ניתן להתקינה גם בעת תכנון שיפוץ מאסיבי של הבית אשר יכלול את הרמת הריצוף.

מהי משאבת חום?

משאבת החום מהווה מקור חיצוני לחימום המים, המחממת את המים ומזרימה אותם דרך מערכת הצינורות המותקנת מתחת לריצוף. שימוש במשאבת חום, נחשב לחימום האפקטיבית והחכם ביותר.

המים המוזרמים דרך מערכת הצינורות הסגורה, מחממים את הרצפה ומשם את חלל הבית בצורה אחידה ונעימה. שימוש במשאבת חום לחימום המים הנו האולטימטיבי והחסכוני ביותר בהשוואה לשאר מקורות החימום הנמכרים כיום.

משאבת החום דומה ליחידת המזגן החיצוני הנמצא ברוב בתי האב ברחבי הארץ ובעולם ומאופיינת ב: צנרת גז, מעבה, מדחס וכיוצא בזאת.

יתרונות חימום תת רצפתי

  • חימום אחיד ונעים – החום העולה מן הרצפה למעלה מתפשט ומתפזר בצורה אחידה.
  • אינו מייבש – החימום המופק מהרצפה, נחשב לבריא ביותר וכזה שאינו מייבש את אוויר חלל הבית.
  • אסתטיקה – הצנרת מותקנת מתחת לרצפת הבית ואינה מצריכה בהתקנת גופי חימום נוספים בתוך החלל הביתי. אי לכך, תוכלו לעצב את ביתכם כראות עינכם ללא צורך בשמירת מקום למערכת חימום עתידית.
  • נטול קרינה – מערכת חימום זו, אינה פולטת קרינה ונחשבת למערכת ידידותית וירוקה כאחד.
  • הוצאות חשמל נמוכות – עלויות השימוש במערכת חימום תת רצפתי על בסיס מים המחוברת למשאבת חום, אינה מצריכה חימום מים בטמפרטורה גבוהה על מנת לחמם את הבית.

המערכת חימום תת רצפתי נחשבת ליעילה, שקטה והחסכונית ביותר. את הצנרת ניתן להתקין מתחת לכל סוגי הרצפות לדוגמא: קרמיקה, שיש פרקטים וכדומה.

לטובת שליטה ובקרה על טמפרטורת המערכת, אנו ממליצים להתקין בכל חלל בנפרד את רכיב התרמוסטט. רכיב זה, יאפשר לכם לבקר ולהתאים את הטמפרטורה לפי הרגשתכם.

מכל האמור לעיל – חברת ניו אנרג'י ישראל מתמחה בהתקנת מערכות חימום תת רצפתי על בסיס מים, עם למעלה מ30 שנות ניסיון ומאות פרויקטים בכל רחבי הארץ. מערכת חימום זו, מאופיינת כמערכת השקטה ביותר, ללא תלות או צורך בהתקנת בגופי חימום נוספים בתוך חלל הבית.

על מערכת החימום ניתן לשלוט בכל זמן נתון ולכוונה בהתאם להרגשתכם. בזכות מערכת החימום בעלת הטכנולוגיה המתקדמת תוכלו לשוב לבית חמים ונעים.

נותרו לכם עוד שאלות שאינן קיבלו מענה? צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh