חיפוי מעליות – יצירת הבטחון המקסימלי

חיפוי מעליות – יצירת הבטחון המקסימלי

הבלאי המואץ של גורמים שונים בבניין יכול להוות סכנה. לא מעט סכנות נוצרות מדי יום בענף הבנייה, כשהן מעמידות את המעורבים בפני בעיות בריאות לאורך השנים, סכנה לפיתוח מחלות ואפילו סכנת מוות.

בהיעדר מיגון מעלית מתאים הנוסעים והמשתמשים במעלית שמים את עצמם בסכנה יומיומית מתמדת שרק הולכת ומתגברת עם הזמן. בלאי מואץ, שימוש לא זהיר וכן אפשרויות של סכנות נוספות – כל אלו מהווים סיכון של ממש למשתמשים במעלית.

על מנת למנוע מהמעלית לעבור תהליכים של בלאי מואץ יש צורך ליצור חיפוי מעלית השומר עליה מבפנים, מגן עליה מפני מכות חיצוניות ובסופו של דבר, מבטיח את השקט הנפשי ואת הביטחון של המשתמשים בה, העובדים וכל מי שבא לבקר באתר הבנייה.

החשיבות של חיפוי מעליות באתרי בנייה

יצירת חיפוי מעליות למעליות באתרי בנייה היא לא עניין של שאלה. זהו צעד חיוני וחשוב המבטיח כי תוכלו להיות בטוחים בזמן העבודה ולא תעמידו את העובדים שלכם בפני סכנות חוזרות ונשנות בכל שימוש במעלית.

חיפוי מעלית הוא גם זה המגן עליה מפני מכות שעלולות לגרום נזקים אסתטיים למעלית המעוצבת אשר אמורה לשמש בסופו של דבר, את הדיירים המתגוררים בבניין. בתהליכי הבנייה השוטפים – ישנם תהליכים שוליים היוצרים אבק רב ולא פחות מכך גם לכלוך. התנועות המהירות והשימוש בציוד כבד – כל אלו מעמיסים על השימוש השוטף ויוצרים בתורם עוד לכלוך ועוד שאריות בנייה.

חיפוי מעליות לשמירה על מעלית הבניין

עובדי בניין בתהליכי הבנייה ובזמן הבנייה אינם יכולים להתעכב על זהירות רבה בשל הקושי בשינוע לוחות כבדים, ציוד כבד ובעל משקל רב ועוד. במקרים אלו ישנה חשיבות בלתי מתפשרת לשמירה דווקא על הסביבה שבה הבניין נבנה.

המשמעות של הדבר כוללת את יצירת התנאים האולטימטיביים במטרה להפוך את הסביבה המשמשת לבנייה לכזו העמידה בפני מכות. באופן זה גם אם עובד נכנס למעלית בצורה מהירה עם לוחות גבס כבדים או שהוא מחזיק בציוד טכני כבד, הוא עדיין תמיד יכול להיות בטוח כי הוא אינו פוגע בסביבה ואינו גורם נזק משמעותי למעלית או לקירות.

אילו היו עובדי הבנייה נאלצים להתמודד עם הצורך בזהירות מתמדת, רוב הסיכויים שהם היו מוצאים את עצמם מתקדמים בקצב איטי ולא משתלם. עובדי הבנייה המתמודדים עם יעדי בנייה בלחץ גבוה, אינם יכולים להרשות לעצמם עיכובים שונים ולפיכך, חייבים להתמקד במטרת הבנייה עצמה.

על מנת להבטיח לעובדים את היכולת להתמקד במטרה ולקדם את פרויקט הבנייה מהר ככל הניתן, חשוב לצייד אותם בציוד המיגון המתאים ולהפוך את הסביבה לכזו שיכולה לספוג מכות שונות.

חיפוי למעלית המאפשר את מניעת המכות ובולם אותן הוא זה המאפשר תנועה חופשית של העובדים ללא חשש או עיכובים שונים הנוצרים כתוצאה מהתנהלות עם ציוד כבד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh