חמש יעדים מומלצים לירחי דבש בחו"ל

חמש יעדים מומלצים לירחי דבש בחו"ל

ישנם המון יעדים מושלמים לזוגות צעירים עבור ירח הדבש שלהם. אך בחרנו לסקור את האטרקטיביים שביניהם. לא משנה אם מחפשים טיול בטן גב או שופינג ואקסטרים. חשוב שהמקום יהיה פסטורלי ונעים. טיול איכותי מאפשר לזוגות צעירים לקחת פסק זמן לעצמם לחקור מקומות חדשים להיטען באנרגיה ולצבור חוויות משותפות.

מיקונוס יוון

אחד המקומות הנחשבים למוקד אהוב מאד על זוגות צעירים הוא האי מיקונוס שביוון. האי נחשב גם לאי העשירים כיוון שהוא מוגדר כאחד היעדים היקרים באזור. במיקונוס יש חופים מהפנטים הנמצאים לצד מבנים לבנים וסמטאות צרות ומיוחדות ביופיים. המראה מושך צעירים רבים לנצל את ירח הדבש שלהם במקום עם המון סטייל שמציע שלל פינוקים.

האיים המלדיבים

האיים המלדיביים מושלמים לטיול בטן גב זוגי עבור ירח הדבש. האיים נמצאים דרומית להודו וכוללים בכ1000 איים חלקם לא מיושבים כלל, ובחלק מהם יש ריזורטים מפנקים וחופים פסטורליים בצבע טורקיז. באי אפשר לגבל טיפולי יופי ובריאות לצד אטרקציות ימיות מגוונות מדובר ביעד שנחשב ליקר בגלל העלות הגבוהה של הטיסות לשם. באיים יש מקומות בטווח מחירים שונה תלוי ברמת השירות ובאטרקטיביות והיוקרתיות של המקום.

טולום מקסיקו

יעד נוסף ואטרקטיבי במיוחד זה טולום שבמדינת מקסיקו. בטולום אפשר למצוא מקומות נופש יפים מלונות וריזורטים מפנקים, השוכנים לצד חופים לבנים ומים צלולים. המקום מציע לזוגות שלווה ורוגע לצד אפשרויות אטרקציות בלתי מוגבלות. החל מצלילה ואבובים ועד למסלולי ג'יפים וטרקטורונים. אם הגעתם לטולום, אל תפספסו גם את פלאיה דל כרמן שנמצאת באזור.

איסלה מוחרס מקסיקו

אחד היעדים המיוחדים והפסטורליים במקסיקו הוא האי איסלה מוחרס. האי נחשב לרגוע ושקט מבין שאר המקומות שבאזור ויש בו מגוון יעדים מיוחדים. רצועת החוף באי כחולה ופסטורלית החול לבן והמים צלולים. באי יש  ציפורים מיוחדות ואווירה שלווה. הוא ממוקם מול האי קנקון ושמו ניתן לו על שם פסלי האלילות אשר נמצאו במקום

פריז עיר האורות

זוגות המעוניינים בחופשת ירח דבש עירונית יותר יכולים לנסוע לפריז עיר האורות והרומנטיקה. להצטלם לצד מגדל האייפל, לשוט על הנהר, לבקר בשלל בתי הקפה והמסעדות השוות שיש לעיר להציע ללכת למוזיאון הלובר או שער הניצחון. בפריז לא משנה לאן מסתכלים, אפשר פשוט להנות מההווי הייחודי והמיוחד שלה. לחובבי הקניות יש את השדרה היוקרתית השאנז אליזה. אך גם קניונים עממים יותר עם מחירים נגישים. ואל תשכחו לבקר בגשר המנעולים ולשים אחד משלכם.

מילאנו בירת האופנה

ישנם זוגות רבים שמעדיפים ירח דבש של בטן גב וים עם אופק כחול. אך מנגד יהיו אחרים שיעדיפו חופשת קניות עירונית. מילאנו נחשבת לבירת האופנה שם ניתן להנות מחופשת שופינג של מותגי על לצד מותגים עממיים יותר אם ירח הדבש נופל על תקופת הסיילים אז הרווח כפול. כי אז המחירים יורדים באופן משמעותי

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh