חנויות למכירה בירושלים: כדאיות ההשקעה בנדל"ן מניב מסחרי

חנויות למכירה בירושלים: כדאיות ההשקעה בנדל"ן מניב מסחרי

מעוניינים להשקיע בנדל"ן מסחרי מניב? האם ידעתם כי השקעה בנדל"ן מסחרי יכולה לספק לכם תשואה גבוהה בהרבה בהשוואה לתשואה הממוצעת שניתן לקבל באמצעות השקעה בדירות למגורים? ובכן, במשך שנים ארוכות המשקיע הישראלי העדיף בדרך כלל להשקיע בדירות למגורים, אך בשנים האחרונות משקיעים החלו להבין את היתרונות של הנדל"ן המסחרי המניב.

למעשה, כל נדל"ן שאינו נחשב למגורים מוגדר כנדל"ן מסחרי, למשל חנויות, משרדים, מחסנים לוגיסטיים, בתי הארחה, בתי מלון, מבני תעשייה או מסחר, תחנות דלק וכיוצא בזה. חשוב לציין כי השקעה בנדל"ן מסחרי מורכבת יותר, ולרוב היא ארוכה יותר, אך המשקיע יכול לצפות לתמורה משמעותית בהרבה.

מדוע כדאי להשקיע בחנויות למכירה בבירת ישראל?

השקעה בנדל"ן מסחרי אינה מתאימה לכל אחד או אחת, בגלל המורכבות, המחירים העלויות הנלוות וההשקעה הנדרשת בתחזוקת הנכס. יחד עם זאת, התשואה הגבוהה וכדאיות העסקה מושכת משקיעים חדשים לתחום זה, ומי שאינו יכול להשקיע הון עצום כדי לרכוש מבנה תעשייתי או משרד יוקרתי יכול למצוא אלטרנטיבות משתלמות כמו חנויות.

אם החלטתם להשקיע בתבונה את כספכם בנדל"ן מסחרי מניב, עליכם לערוך סקר שוק מקיף ומעמיק כדי לבחור נדל"ן מסחרי במיקום אטרקטיבי ובאזורי ביקוש בהם קל להשכיר את הנכס וכך לא צריך להמתין זמן רב עד למציאת שוכר איכותי לאורך זמן. למשקיעים כדאי לחפש חנויות למכירה בירושלים, זו השקעה משתלמת במיוחד כל עוד רוכשים חנות במיקום מבוקש. יש שלל אפשרויות להשקעה בחנויות בירושלים, למשל חנויות בשדרה המסחרית בלב שכונת משכנות האומה, השכונה היוקרתית ממוקמת בכניסה לעיר, בסמוך לצירי תחבורה מרכזיים.

כמו כן, כדאי לבחון אפשרויות נוספות להשקעה בחנויות בירושלים, למשל חנויות בקניון הפסגה – קניון חדש ומודרני במיקום מרכזי, או חנויות במרכז המסחרי שרי ישראל הנמצא במרכז העיר.

כאשר מחליטים להשקיע בחנות בירושלים חשוב להתייחס לפרמטרים כמו מיקום הנכס, ביקוש לחנויות, גודל החנות, מפרט טכני, ארנונה, חניה באזור, תחבורה ציבורית, נגישות, תשואה ממוצעת באזור, ביטחון ועוד.

השכרת החנות לתקופה ארוכה

לאחר רכישת חנות חדשה בירושלים במיקום מרכזי יש למצוא שוכר איכותי, עדיף לתקופה ארוכה. חשוב לזכור כי כאשר החנות עומדת ריקה, בעליה חייב להמשיך לשלם ארנונה, כאשר הארנונה על נכס מסחרי גבוהה בהשוואה לתשלומי הארנונה על דירה למגורים. לכן, חשוב להתמקד בחנויות הנמצאות בשכונות או באזורי מגורים בהם גרים תושבים ממעמד סוציו אקונומי בינוני עד גבוה.

בנוסף, כדאי לקנות חנות הנמצאת בלב שכונת מגורים או באזור של מגדלי משרדים, במיקומים אלה יש ביקוש גבוה לחנויות, וניתן ליהנות מתשואה גבוהה ומהחזר השקעה מהיר יותר.

בין הפרויקטים המעניינים בירושלים בהם כדאי לרכוש חנות לצורך השקעה ניתן למנות את שדרת המסחר במשכנות האומה, האזור נמצא במרחק קצר מתחנת הרכבת המהירה וממשרדי ממשלה ומוסדות ציבור שונים, לכן קל להשכיר את החנות לטווח ארוך, והמשקיע יכול לזכות בתשואה גבוהה ואטרקטיבית וליהנות מהשקעה איכותית ומשתלמת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh