חנות חיות ברחובות

חנות חיות ברחובות

אחת המטלות שמוטלות על מי שמגדל חיית מחמד היא הקניות. בין יתר המשימות של הטיפול בחיה הוא צריך לדאוג לאספקה סדירה של מוצרים עבור הכלב או החתול אותו הוא מגדל. יש מבחר חנויות חיות בכל אזור בארץ וגם לא מעט חנויות חיות ברחובות. אמנם יש מספר גבוה של חנויות. אבל בדומה לחנויות בכל תחום אחר, כל לקוח מעדיף חנות אחרת ועורך את הקניות שלו במקום הנכון והמתאים לו. אז מה חשוב לכם?

מה חשב שיהיה בחנות חיות?

חשוב לי הייעוץ המקצועי – לקוחות רבים טוענים שכל השיקולים זזים הצידה לנוכח הצורך הממשי בייעוץ מקצועי. חשוב להם להיות בטוחים שהם בוחרים את המוצר הנכון, הם רוצים לוודא שהם מספקים לחית המחמד שלהם את המוצר הנכון והמדויק. ולכן הם צריכים איש מכירות שמבין היטב בתחום, מתוך ההיכרות שלו עם המוצרים השונים הוא יוכל לתת ללקוח המלצה טובה ולעזור לו לרכוש את המוצר הנכון והמתאים ביותר.

חשוב לי מגוון המוצרים – לקוחות אחרים טוענים כי הם כבר מכירים היטב את חיית המחמד שלהם והם יכולים להחליט בכוחות עצמם מה נכון לרכוש עבורו. אבל הם לא מוכנים להתפשר על מגוון המוצרים שהחנות מציעה למכירה. הם רוצים לראות מוצרים תוצרת חברות שונות, מאכלים בטעמים שונים ואביזרים במגוון רחב. שפע האפשרויות פותח להם את הראש והם מוצאים רעיונות ואפשרויות לשיפור החיים של חיית המחמד שלהם.

חשוב לי המחירים – אבל יש לקוחות שעבורם המוטו הוא המחיר של המוצרים. הם לא רוצים להוציא שקל שניתן לחסוך אותו. לקוחות כאלו יוותרו על מגוון ועל שירות, יוותרו על ייעוץ מקצועי ועל יתרונות רבים נוספים. ומטרת העל שלהם תהיה לאתר את המוצר הנצרך להם במחיר הזול ביותר.

חשוב לי המשלוח – ואילו עבור רבים אחרים המשלוח עד הבית הוא הערך החשוב ביותר. הם מעוניינים שהמוצרים אותם הם הזמינו יגיעו תוך זמן לא ארוך לפתח הבית שלהם. וכך, בלי לצאת מהבית ובלי לטרוח יש להם את כל מה שצריך עבר חיית המחמד שלהם. זה נוח וחוסך זמן יקר.

מחפשים חנות חיות ברחובות מקצועית? אל תהססו לפנות אלינו!

צילום: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh