טיול מאורגן לדרום אמריקה – כל האפשרויות

טיול מאורגן לדרום אמריקה – כל האפשרויות

במאה ה-21 התרחבה מאוד מפת התיירות של הישראלים. אחרי שבמידה רבה כבר מיצינו את אירופה ואת היעדים הקרובים אלינו, ובזכות הירידה המתמשכת במחירי הטיסות (וגם בזמני ההגעה), התחלנו לגלות גם מקומות רחוקים ובפרט את דרום אמריקה. אם עד לפני 10-15 שנים ברזיל, פרו, צ'ילה וכו' היו בעיקר יעד לטיולי תרמילאים, היום גם משפחות מגיעות למקומות המופלאים ברחבי היבשת המיוחדת, ובמיוחד כדאי לבחון את השילובים הבאים:

קרנבל + ארגנטינה

הקרנבל הגדול של ריו הוא אחת החוויות החד-פעמיות שכל בן אדם יכול לפרגן לעצמו, ולכן במקרים רבים טיול מאורגן לדרום אמריקה מתוכנן סביב האירוע הזה שמתרחש 50 ימים לפני חג הפסחא, כלומר בפברואר. לפני הקרנבל ואחריו כדאי להגיע גם למקומות המוכרים האחרים של ריו ובפרט להר הסוכר ולקורקובדו (ההר שבראשו הפסל העצום של ישו). עם ברזיל אפשר לשלב בקלות וביעילות גם את המדינה הבולטת השנייה בדרום אמריקה, ארגנטינה, כשהדרך חייבת לעבור במפלי איגואסו – אחד המקומות המרהיבים ביותר עלי אדמות, ושמשמש גם כגבול בין המדינות. בבואנוס איירס בירת ארגנטינה כדאי לא לפספס את לה בוקה, שכונה ציורית שהביאה לעולם את הטנגו, את רובע ריקולטה ואת גני פלרמו. מופע טנגו מוצלח ישלים את חוויית הסמבה של ברזיל.

פרו + אקוודור + איי הגלפגוס

עוד אופציה נפוצה של טיול מאורגן בדרום אמריקה היא לבקר בפרו, באקוודור ובאיי הגלפגוס, מקום שממחיש עד כמה העולם שלנו מגוון. בפרו אי אפשר לפספס את המאצ'ו פיצ'ו, אתר מורשת שמאפשר לנו להציץ אל חיי האינקה במאות ה-12 עד ה-16, את קוסקו (שממנה יוצאים אל המאצ'ו פיצ'ו, ושכוללת גם היא כמה אטרקציות מעניינות) ועוד חוויה סוחפת היא שיט באמזונס באזור פוארטו מלדונדו. מי שמגיע לאקוודור ירצה מן הסתם להגיע ל"אמצע העולם", כלומר הנקודה שבה עובר קו המשווה וגם הבירה קיטו היא מקום שכדאי להקדיש לו יום או יומיים.

האטרקציה העיקרית של טיול מאורגן בדרום אמריקה מסוג זה היא כמובן איי גלפגוס, ובעיקר המפגש עם צבי הענק, האיגואנות (ביבשה ובים), אריות הים, פינגווינים ועוד בעלי חיים בסביבתם הטבעית.

כמה זמן נמשך טיול מאורגן לדרום אמריקה ומתי לצאת אליו?

טיול מאורגן לדרום אמריקה נמשך בדרך כלל בין 13-14 ימים ל-21-23 ימים. הסיבה לכך היא גם הטיסות היחסית ממושכות, כלומר אם כבר הגעתם לדרום אמריקה כדאי להקדיש לכך זמן, וגם המרחקים היחסית ארוכים בין נקודת עניין אחת לשנייה.

מבחינת הזמן, אופציה אחת היא כאמור פברואר וזאת במטרה להגיע לקרנבל. באופן כללי אל ארגנטינה וצ'ילה כדאי להגיע בין נובמבר לאפריל אבל אם הטיול כולל מקומות מברילוצ'ה דרומה – העונה מצומצמת יותר וכוללת את דצמבר, ינואר ופברואר. ברזיל חמה ולחה רוב עונות השנה, כשבצפון המשקעים מועטים בין מאי לנובמבר ובדרום העונה היבשה מתחילה דצמבר ומסתיימת באפריל. פרו ואקוודור מאירות פנים לתיירים בין מאי לספטמבר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh