טילדה רגו'אן במופע חדש "Mi Corazón" לאדינו חוצה גבולות….

טילדה רגו'אן במופע חדש "Mi Corazón" לאדינו חוצה גבולות….

מופע חדש לזמרת הבינלאומית, ילידת איסטנבול, דור תשיעי למשפחת רג'ואן המיתולוגית, אצולת הקפה הטורקי. שירי לדינו מבית הוריה, בשילוב מוסיקה טורקית מסורתית, נשיקה צרפתית עם השנסונים  הצרפתיים ידועים, ולהיטים מהקריירה הבינלאומית שלה. טילדה רג'ואן, בעלת קול נדיר וייחודי, המטפס ל- 5 אוקטובות, מופיעה בכל בימות הארץ ובחו"ל.

  • מרים רזניק וולף – פסנתר וניהול מוסיקלי
  • משה דנינו – קלידים ואקורדיון
  • נתי כהן / עידו מימון – תופים וכלי הקשה
  • נריטן טופצ'ו – קונטרבס וצ'לו
  • עם נגן אורח הפתעה……..

כמה שירים מהתוכנית:

צמרמורת של התרגשות עטפה כל חלקיק בגופי, לשמע שירתה של גברת רג'ואן, שניחנה לא רק ביכולות ווקאליות מרשימות, כי אם, ביכולת לחבק עם קולה, להביט בעיניי הצופה עם חיוך מלא כריזמה ותשוקה ובאמת להעניק –  ידיעות אחרונות

חוזרת עכשיו מהופעה נדירה של זמרת שלא הכרתי עד היום, טילדה רג'ואן. מופע מוסיקאלי של שירים בשפות תורכית, לדינו, יוונית צרפתית וקצת עברית, מופע חוצי גבולות ותרבויות, בקול ייחודי מדהים שלא שמעתי כמותו, מרגש וסוחף . המופע שזור באפיזודות יום יומיות בחייה, שאותם מספרת בשפה פשוטה של עולה חדשה מצרפת עם השגיאות הקטנות ,באקסנט צרפתי, שמוסיפות חן ויופי למופע. בדרך כלל אני לא משתפת בחוויותיי האישיות אך הפעם אני מרגישה שאני חייבת לידע את חברי עם המלצה חמה מכל הלב. כיף לצאת ממופע עם ציפור קטנה בלב.

בית העם רחובות היכל התרבות העירוני יום חמישי 17-11-16   בשעה 20:30

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh