טיפול באקנה ובצלקות אקנה – כל המידע שחובה להכיר

טיפול באקנה ובצלקות אקנה – כל המידע שחובה להכיר

בעיית האקנה היא אחת מהבעיות הנפוצות ביותר בקרב בני נוער. עם זאת לא מדובר על בעיה שסובלים ממנה רק בני נוער, אלא גם מבוגרים רבים. הנתונים מראים כי שלושה מכל ארבעה אנשים בין גילאי 11 עד 30 יסבלו מהבעיה הזאת. כמובן שהיא מופיעה בצורה שונה אצל כל אחד, אך עדיין היא מטרידה כמעט את כולם. מהסיבה הזאת אנשים מחפשים דרכי טיפול להתמודדות עם אקנה. ביום שאחרי האקנה יהיה עליכם להתמודד עם צלקות אקנה.

 

מה ההבדל בין אקנה לבין צלקות אקנה?

לא סתם ישנה הפרדה בין אקנה לבין צלקות אקנה, הרי מדובר על דברים שונים. האקנה זה הפצעים עצמם, אלה שמטרידים אתכם מאוד כאשר הם מופיעים על הפנים. צלקות אקנה זה הסימן שיישאר לכם על הפנים, סוג של נקודה כזאת שמעידה על כך שהיה לכם אקנה. טיפול באקנה יכול להיות יעיל מאוד גם במניעת הצלקות השונות. הרי אם תצליחו לטפל באקנה במהירות, תורידו את הסבירות שתישאר צלקת. עם זאת אף אחד לא יכול להגיד את זה באופן חד משמעי. חשוב שלכל אחת מהבעיות האלה תיתנו את המענה ההולם.

 

כיצד אפשר לטפל באקנה?

הדרך הכי טובה לטפל באקנה היא על ידי שימוש בכל מיני תכשירים שונים. תכשירים למריחה על העור אמורים להעלים את הפצעים, ולהביא אתכם למצב מעולה. עם זאת לא כל התכשירים ישיגו בדיוק את התוצאה שאותה אתם רוצים להשיג. מעבר לכך, יהיה עליכם להתמיד כדי שתביאו את עצמכם למצב שבו האקנה ייעלם. אפשרות נוסף של טיפול באקנה היא להשתמש בכל מיני כדורים שונים. הכדורים הרבה יותר יעילים להתמודד עם אקנה, אך בו בזמן הם עלולים למנוע מכם לבצע כל מיני פעולות שונות. יחד עם רופא עור תוכלו לבחור את שיטת הטיפול הנכונה לכם.

 

מה עושים עם צלקות אקנה?

טיפול באקנה יהיה שונה בהשוואה לאפשרויות הטיפול בצלקות שנשארות לאחר מכן. יש כאלה שמשאירים את הצלקות כמו שהן, כל עוד מדובר על צלקות בגבול הטעם הטוב. עם זאת יש כאלה שהצלקות מאוד מפריעות להם, כך שהם מוכרחים לעשות משהו. גם כאן תוכלו למצוא כל מיני קרמים ותכשירים שאמורים לטשטש את הצלקות עד גבול מסוים. אך כמובן שהדרך הכי יעילה להתמודדות עם צלקות אקנה היא זריקת חומצה היאלרונית. החומצה היאלרונית מטשטשת את הצלקת וממלאה את האזור שבו היא נמצאת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh