טיפים להדפסה על חולצה

טיפים להדפסה על חולצה

כל חולצת טי שירט פשוטה, ניתן לשדרג משמעותית באמצעות הדפסה על החולצה. כך הטי שירט הופכת להיות מושלמת וגם אופנתית. על מנת שיהיה אפשר לבצע את ההדפסה בצורה נכונה וטובה, חשוב מאוד להקפיד על מספר דברים.

המשיכו בקריאה ותוכלו לקרוא טיפים שיחסכו לכם זמן, כסף ועצבים. מוכנים? אנחנו מתחילים!

לבחור בד איכותי

לא מספיק לבחור רק את ההדפסה, שכן צריך לבחור גם בד איכותי לחולצה ומדוע? כי ככה אתם תבטיחו שההדפס יישאר לאורך זמן על החולצה ולא יירד ממנה בכביסות. אם הבד יהיה איכותי, הרי שגם אם החולצה תעבור המון כביסות, ההדפסה עצמה תהיה עמידה. מעבר לכך, מלבד איכות הבד, החולצה צריכה להיות גם נעימה על הגוף. שימו לב, גם בחולצות טי שירט, יש איכויות. יש חולצות שעולות קצת יותר מחולצות פשוטות וההשקעה בהן היא משתלמת. אתם תהנו ללבוש את החולצות האיכותיות למשך שנים רבות.

לבחור את סוג הבד והגזרה

אם אתם מחליטים לרכוש את החולצה ישירות מחנות המבצעת הדפסה על חולצות, אז בדקו שיש בה חולצות במגוון בדים, גזרות וכמובן צבעים. ככל שיהיה יותר מבחר, כך תוכלו לבחור את החולצה או החולצות המתאימות למבנה הגוף ואת אלו המחמיאות לכם. בדקו גם מה אתם מעדיפים, האם חולצת טי שירט עם צווארון עגול או צווארון וי. חשוב מאוד גם לא לוותר ולמדוד את החולצה בחנות. כך גם תוכלו לוודא שהיא יושבת עליכם כמו שצריך מבחינת המידה וכמו כן גם תוכלו להיות בטוחים שהצווארון שבחרתם מתאים לכם והוא לא חונק מדי או פתוח מדי.

עמידות ההדפסה

יש לבדוק עם החנות שההדפסים שלה אכן עמידים וחזקים לאורך זמן. יש הרבה הדפסים שאינם איכותיים או כאלה שמתקלפים תוך זמן קצר. אגב, בדקו שאתם אכן בוחרים חולצה שמתאימה להדפס שיהיה עמיד. יש להתייעץ עם המוכר בחנות לגבי איזה הדפסים הם עמידים ועל איזה בדים.

מגוון גדול של הדפסים

אתם רוצים להגיע לחנות שמבצעת הדפסות ובה יש מגוון גדול של הדפסים. כך כאשר יש מבחר, תוכלו לבחור את ההדפס שאליו אתם מתחברים בקלות רבה. אם אין בחנות מגוון הדפסים, הרי שאתם תצטרכו לבצע את הבחירה מתוך מבחר מצומצם וסביר להניח שאולי לא תמצאו הדפס שתתחברו אליו.

מכשור איכותי

על מנת להימנע ממצב בו ההדפס יתקלף מהחולצה שלכם, ההדפסה עצמה צריכה להיעשות על ידי מכשור איכותי. יתרה מזאת, כאשר משתמשים במכשור כזה, מקבלים הדפסה שהיא באיכות רזולוציה גבוהה וטובה. הדבר הוא יתרון שכן התמונה והכיתוב שבחרתם יהיו חדים וברורים. כאשר אתם נמצאים בחנות, אל תתביישו לשאול לגבי המכשור.

מיקום קרוב

על מנת שתחסכו נסיעות מיותרות ופקקים, ההמלצה שלנו היא לבחור חנות שמבצעת הדפסות על חולצות שתהיה באזור מגוריכם.

ניסיון החנות

אתם רוצים לבצע את ההדפסה בחנות שקיימת שנים רבות וכמו כן שיש לה מוניטין ודירוג גבוה. כך תהיו בטוחים שאתם תקבלו מוצר איכותי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh