טיפים למטבח מבריק

טיפים למטבח מבריק

איך תוכלו לנקות את המטבח שלכם במינימום מאמץ וגם לחסוך כמה שקלים על הדרך?
המשיכו בקריאת הכתבה וקראו את הטיפים שלנו למטבח מצוחצח.

הכתבה בשיתוף עם חברת מטבחים מובילה.

מה עושים עם כתמים על הכיריים?

אם הצטברו לכם כתמים קשים במיוחד על הגז או על הכיריים, תוכלו לנקות אותם בקלות באמצעות תערובת של מי חמצן ואבקת סודה. לפני שאתם מורחים את התערובת, שימו כפפות.

איך תוכלו לנקות את ראשי המתכת של הכיריים?

גם הברזלים שיש מסביב לגז בכיריים, נוטים להתלכלך ואין ספק שזה סיוט לנקות אותם.
כל שתצטרכו לעשות הוא לרכוש קרם אמוניה. השאירו את הברזלים בתוך הקרם למשך לילה שלם. למחרת, אנחנו מבטיחים לכם שתראו ברזלים מבריקים ונקיים.

איך לנקות את תנור האפייה?

את דופנות התנור, אפשר לנקות באמצעות תערובת של סבון כלים, מים ואבקת סודה לשתייה. יש לשפשף בעדינות את התערובת ולאחר 15 דקות לשטוף אותה.

הכינו נוזל ניקוי כללי תוצרת בית

במידה ואתם רוצים להכין נוזל ניקוי שיתאים לכל סוגי המשטחים שיש לכם במטבח, כל שתצטרכו לעשות הוא לקחת רבע כוס של אלכוהול, כוס מים, 3 טיפות של סבון כלים ו-7 טיפות של שמן ארומטי. את כל התערובת הזאת יש לערבב היטב ולאחר מכן להכניס לשפריצר ולנקות.

איך לנקות את המדפים ואת הארונות?

במידה והצטברו אבק ושמן על המדפים שלכם, כל שתצטרכו לעשות הוא להשתמש בשמן מינרלי או שמן בישול וזאת על מנת לרכך את האבק שנדבק ולאחר מכן פשוט לעבור עם מטלית טבולה במים חמים וסבון כלים.

איך תוכלו לשמור על המגירות?

מומלץ מאוד לצפות את המגירות עם מגן שעשוי שעווה או פלסטיק. כך לא תצטרכו לנקות אותן כל פעם מחדש. כמו כן, כך תוכלו גם להגין עליהן מפני כתמים, שריטות ושחיקה.

איך לנקות את קרש החיתוך?

במידה וקרש החיתוך עשוי מעץ, תוכלו לנקות אותו באמצעות מלח גס ולימון. לאחר מכן, על מנת שהוא יהיה מבריק, תוכלו למרוח עליו מעט שמן.

איך לנקות את טוחן האשפה?

במידה ויש לכם טוחן אשפה, הקפידו גם על ניקוי על חתיכות הפלסטיק הפנימיות שיש בו. לפני שאתם מתחילים בניקוי, וודאו שהוא כבוי. לאחר מכן, קחו מברשת שיניים וכך תוכלו להגיע לחלקים המשוננים והפנימיים שיש בו. בהמשך, תוכלו להכניס מספר חתיכות לימון וקרח ולהפעיל אותו. כך הוא יהיה נקי.

איך תוכלו לארגן את המקרר בהצלחה?

במגירות, אחסנו את הפירות והירקות שלכם. במדף התחתון, אחסנו מוצרי בשר עטופים. במדף שמעל המדף התחתון, תוכלו לאחסן שאריות של ארוחות ומזון שמומלץ לצרוך מיד. במדף מעל, שימו את הביצים, החלב ומוצרי החלב שלכם. בדלת של המקרר, ההמלצה היא לאחסן מוצרים שיש להם תוקף ארוך כמו, רטבים, משקאות קלים, תבלינים וכו'.

 

איך לנקות את המדפים של המקרר?

פנו את המקרר מכל התכולה שלו. לאחר מכן, קחו מטלית לחה טבולה במים ומעט סבון ועברו על המדפים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh