טיפים לרכישת כרטיסים ליוניברסל סטודיוס באורלנדו ארה"ב

טיפים לרכישת כרטיסים ליוניברסל סטודיוס באורלנדו ארה"ב

כשאתם מתעניינים בקניית כרטיסים ליוניברסל סטודיוס, אתם מכוונים גבוה במיוחד באיכות הבילוי שלכם מעבר לים. זהו אחד מפארקי השעשועים המבוקשים בעולם. על אף כי חברת יוניברסל היא חברת סרטים והקלטות, הפארק שנושא את שם המותג שלה הוא פארק שעשועים משובח ביותר, הכולל רכבות הרים מהטובות בתחום, מתקני נסיעה ורכיבה ברמות שונות וכמובן דוכנים ומסעדות בכל השטח. הפארק ממוקם בין העיר אורלנדו לעיירה Kissimmee, ועל כן ניתן להסדיר דרך סוכנות נסיעות ClassicTravel לינה מכל הסוגים: או לינה טופ קלאס באורלנדו עצמה, או לינה במלון ממוצע בעיירה כמו Kissimmee, כמובן במחיר הרבה יותר נגיש. בשני המקרים אתם נהנים מאוטובוס קצר מרחק וקצר מועד לפארק יוניברסל.

טיפ מס' 1: הסדירו את הטיול שלכם אצל סוכן נסיעות ולא באינטרנט

כשאתם נוסעים מישראל לאורלנדו אתם למעשה זקוקים גם לטיסה לאדמת ארה"ב וגם לווזות שיבואו אחר כך. ווזה היא טיסת פנים בשמים של ארה"ב, והיא מתחילה, עבור ישראלים, בלוקיישני הנחיתה במדינת הענק: נמל JFK בניו יורק, ניוארק בניו ג'רסי, נמל LAX בלוס אנג'לס, ועוד. סגירת ווזות דרך האינטרנט לא רק חושפת אתכם למעשי נוכלות ומרמה, היא גם עשויה להכשיל אתכם אם פעלתם באתרים ששיווקו את מרכולתם כדין. מדוע? משום שאותיות קטנות מצביעות בדרך כלל על הבדלים בין 2 או 3 נמלי תעופה באותה עיר שהמרחק ביניהם הוא עשרות קילומטרים (למשל הרבה ישראלים התבלבלו בעבר בין נמל התעופה סן פרנסיסקו לבין נמל התעופה הפריפריאלי אוקלנד), ולכן עדיף מראש לא להסתבך ולהצטער אחר כך. תנו לסוכן מקצועי לדעת בדיוק איפה תנחתו, מה תעשו אחרי הנחיתה, לאן תטוסו, מאיפה תטוסו, ועוד.

טיפ מס' 2: בחרו בחוויות הטיול המושלמת עבורכם ביוניברסל סטודיוס

כרטיסים ליוניברסל סטודיוס אמנם ניתנים להשגה אצל סוכן נסיעות, אבל זהו רק פארק אחד מני רבים באורלנדו. טוב תעשו אם תתעניינו בפארקים נוספים, אפקוט שבמתחם הדיסני וורלד, מג'יק קינגדום שהוא הפארק הראשי של דיסני וורלד, ועוד. הכירטוס שונה שכן לא ניתן להיכנס עם כרטיס של יוניברסל לפארקים הללו, אבל הם נמצאים ממש מרחק של 3-4 תחנות אוטובוס ולכן טוב תעשו אם תבקרו גם שם, שזו למעשה האטרקציה המרכזית באזור.

טיפ מס' 3: בחרו בקפידה את מקום הלינה

מקום לינה הוא לא רק שאלה של מיקום אלא גם של רמה. כרטיסים ליוניברסל סטודיוס יכולים להירכש במסגרת רכישת חדר באכסניה והם יכולים להירכש במסגרת סגירת חדר במלון בינוני או מלון יוקרה. מאד מומלץ לבחור בסוכנות ClassicTravel את מקום הלינה המושלם עבורכם, שתוכלו להרשות לעצמכם וגם לבוא על סיפוקכם ממנו. אנו ממליצים להשוות בין מקומות הלינה השונים ברמת השירותים בתוך המלון, בוואוצ'רים שמוצעים שם לגבי ארוחות, בריכה, ועוד. כך, תוכלו להגיע להחלטה מושכלת על מקום הלינה המושלם שיגרום לטיול שלכם להיות בלתי נשכח.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh