טיפים לשכירת שירותי עורך דין חדלות פירעון

טיפים לשכירת שירותי עורך דין חדלות פירעון

אמנם ישנן דרכים חכמות להימנע מהגעה למצב של חדלות פירעון, אבל אם אינכם מסוגלים לשלם את חובותיכם, חשוב להזמין איש מקצוע.

אחרי הכול, יש לכם את העסק שלך לנהל והתמודדות עם חשבונות בפיגור עלולה לגזול את המשאבים והזמן שלכם, ובמקרים חמורים יותר, להחמיר את המצב. אז הנה כמה שיקולים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת עורך דין חדלות פירעון.

מחקר למציאת עורך דין חדלות פירעון מתאים

רוב עורכי הדין מתמחים בתחומים מסוימים. חלקם, למשל, מצטיינים בהסדרי חובות גדולים מול נושים, בעוד שאחרים מצליחים לפתור בעיות של חובות קטנים של עסקים קטנים או עסקים ביתיים.

במידת האפשר, בררו עם איזה סוגים של חובות עורך הדין שאת שירותיו אתם מתכוונים לשכור מתמחה, ולאילו סוגים של עסקים היא מספק שירותים משפטיים.

חשוב גם לוודא את המוניטין המקצועי של עורך הדין

חשוב להקפיד לוודא שלאיש המקצוע שאתם מעוניינים לשכור את שירותיו יש מוניטין מצוין בתחום, ושהוא בקיא בחוקי הסדרי חובות, כי למרבה הצער, לפעמים חייבים מעוניינים לפתור את המצב במהירות ואינם בודקים היטב את המוניטין של עורך הדין שלהם, מה שרק עלול להחמיר את מצבם הכלכלי.

על מנת להימנע מטעויות אלו, עורך דין חדלות פירעון עם מוניטין מעולה, מבצע את עבודתו עם שימוש בשיטות ובכלים שמאפשרים לו להשיג את התוצאות המבוקשות. זה חשוב במיוחד ליצירת קשר אישי עם הנושים שלכם כדי להגיע להסדרי פשרה.

השוואה בין השירותים המוצעים על ידי עורכי דין שונים

לאחר שמצאתם עורכי דין שהשירותים שהם מציעים עשויים להתאים למצב שלכם, הגיע הזמן לבדוק את האפשרויות המשפטיות העומדות בפניכם. בשלב זה, כדאי לשים לב שהדרך שבה עורך הדין שאת שירותיו אתם מעוניינים לשכור, מתאימה לכם.

עורך דין חדלות פירעון בקיא בחוק הרבה יותר טוב מבעלי עסקים ואנשים פרטיים, והוא ישתמש בידע הזה של החוק לטובתכם, ויסייע לכם לקבל תוצאות מעולות במהירות וללא כל סיבוכים. אמנם נכון שניתן לנסות להתמודד עם המצב לבד, אבל סביר להניח שתפיקו יותר תועלת על ידי שכירת עורך דין מסחרי כבר מההתחלה. תקבל תוצאות מהר יותר ובפחות כסף בסך הכול.

כמה מילים לסיום

דבר אחד שכדאי לזכור הוא שלא משנה מה, לאחר ששכרתם שירותי עורך דין חדלות פירעון, לא תשלמו את מלוא סכום החובות שלכם. מסיבה זו, מומלץ למצות את מלוא האפשרויות כדי לוודא שאתם שוכרים שירותי עורך דין שבקיא בהליכים שיובילו להפחתת סכום החוב שלכם.

התמודדות עם חובות עשויה להיות מתסכלת, איטית ולתבוע השלכות פיזיות, כלכליות ונפשיות. זה יכול לרוקן את המשאבים שלכם. כשאין לך מנוס אחר, עדיף לשכור שירותי עורך דין מומחה בתחום, במקום פשוט להתעלם מהמצב ולקוות שהחובות ייעלמו מעצמם. ספוילר לעתיד: הם לא.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh