טכנולוגיות מתקדמות של מצברי שנפ

טכנולוגיות מתקדמות של מצברי שנפ

עם השנים, אנחנו רואים ייצור מוגבר של מכוניות היברידיות. למעשה, הייצור המוגבר של הרכבים החשמליים נועד להקטין את דרגות זיהום האוויר. בימינו ישנם תקנים מחמירים למדי לזיהום אוויר הנפלט מרכבים. דבר זה למעשה, מוביל את חברת המצברים, שנפ, להתאים טכנולוגיות מתקדמות. בואו נבין במה מדובר.

במרוצת השנים אנחנו עדים ליותר ויותר ניסיונות של יצרני המכוניות להקטין את זיהום האוויר הנפלט מרכביהן. קונצרן רכבים כיום נדרש לעמוד בתקנים מחמירים ביותר הנוגעים לניסיון הקטנת זיהום האוויר בעולם. מאידך, ישנם גם חלפים לרכבים אשר נדרשים להתאמת טכנולוגיות. למשל, רכבים היברידיים אשר מצריכים מצברי שנפ המותאמים לטכנולוגיית START STOP.

מצברי SHNAP שנפ – טכנולוגיה מתקדמת להקטנת זיהום אוויר

טכנולוגיית START STOP היא טכנולוגיה שאנחנו כבר מכירים שנים, אותה טכנולוגיה שקיימת ברכבים היברידיים אשר נכבים בין רמזורים. מעבר לכך שהטכנולוגיה של סטארט סטופ מסייעת בחיסכון בדלק, היא גם מקטינה את זיהום האוויר.

כשמייצרים רכבים היברידיים אשר מסייעים בהקטנת זיהום האוויר, חשוב להתאים אליהם גם מצברים נכונים. מצברי שנפ הם מצברים בייצור כחול לבן, ייצור ישראלי. בארץ מבינים עד כמה ישנה חשיבות בהקטנת זיהום האוויר, מאחר שבארצנו יש המון מכוניות על הכבישים.

עד כמה מצברים של חברת שנפ (SHNAP) מקטינים זיהום אוויר?

מעבר לכך שישנן מכוניות רבות על הכבישים, אנחנו גם מדינה קטנה מאוד. הריכוזיות של זיהום האוויר בישראל מורגשת מאוד למשל, בערים הגדולות. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון שהנושא הזה נמצא במגמת שינוי. בעוד שמייצרים כיום רכבים היברידיים, מייצרים גם מצברים לרכבים היברידיים.

מצבר לרכב היברידי, אם הוא מיוצא בטכנולוגיה של מצברי שנפ, יכול לחסוך לכם בדלק. כמו כן, מצברים בטכנולוגיה של SHNAP גם מסייעים בהקטנת זיהום האוויר. למעשה, עצם כך שהמצב של שנפ מעודד פחות צריכת דלק, זה מה שמקטין את זיהום האוויר עד כדי 8 אחוזים. מעניין.

מצברים עד הבית עם חברת SHNAP

דבר נוסף אשר דוחף יותר ויותר אנשים לרכוש מצברי שנפ הוא, נושא השירות של החברה. החברה היא חברה ישראלית, והיא מספקת שירות יוצא דופן של מצבר עד הבית. אם מצבר של שנפ התקלקל לכם או נגמר, חברת SHNAP מייעדת אליכם הביתה מתקין מצברים.

ברוב המקרים, שירות של מצברים עד הבית יצריך ממכם תשלום על המצבר בלבד. לרוב, ההתקנה של המצבר תהיה חינמית. כמובן, חשוב לבדוק זאת בעצמכם לפני שאתם מזמינים את השירות של החלפת והתקנת מצברים ברכב עד הבית.

ודבר אחרון, טיפ מאיתנו – תמיד תבצעו השוואת מחירים בין סוגים שונים של מצברים. כמו כן, תבדקו מהו תוקף האחריות על המצבר. בעוד שעל חלק מהמצברים ישנה שנת אחריות, במקרים אחרים ישנם 24 חודשי אחריות.

צילום: canva pro

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh