טרנדים אופנתיים בבית מותגי האופנה  One Project

טרנדים אופנתיים בבית מותגי האופנה  One Project

מוצאים את עצמכם לובשים כל פעם את אותם שניים שלושה פריטים אהובים, שמשום מה תמיד מרגישים לכם הכי נוח והכי יפים, אבל מה לעשות שזה כבר לא כל כך נעים ואם להודות על האמת, הם נעשו דיי חרושים. לכן זה בדיוק הזמן להתחדש! ריכזנו עבורכם את כל פרטי האופנה הכי עדכניים שיש, החל ממכנסי ג'ינס ועד לבגדי ים ונעליים, לגברים ולנשים כאחד.

ג'ינסים קצרים לנשים

אחד הפריטים הקלאסיים שניתן למצוא הם מכנסי הג'ינס הנצחיים, אותם תקבלו בשלל גזרות ועיצובים, שטיפות צבע ייחודיות, ג'ינסים כהים ובהירים, משופשפים, קרועים וגזורים. בקולקציית הג'ינס לנשים ב-One Project תוכלו לראות בין היתר חצאיות ג'ינס, אוברולים, שמלות ג'ינס וכמובן גם מכנסי ג'ינס ארוכים וקצרים. מכנסי הג'ינס הקצרים מגיעים בגזרות גבוהות ונמוכות, עם ובלי קרעים וכיסים קדמיים.

בין המותגים המובילים: Forever 21, Style River, CK, Adidas ועוד.

מכנסיים קצרים לגברים

כמו גם אצל הנשים, הג'ינס נחשב לפריט מוביל במלתחה הגברית. הוא משווה מראה סקסי ועדכני לכל גיל  ומגיע במגוון רחב של גזרות, צבעים ועיצובים. בימי הקיץ החמים, מכנסי ג'ינס הם בהחלט פריט חובה בכל ארון גברי ומכנסיים קצרים בכלל. כיום ניתן למצוא מכנסיים קצרים לגברים המתאימים לכל סיטואציה, בין אם מדובר במכנסי ספורט קצרים ובין אם מדובר במכנסיים אלגנטיים קצרים, ישנם אינספור סגנונות. בין המותגים המובילים תוכלו למצוא: Nike, Reebok, Tommy Hilfiger, Adidas, Champion, Arena ועוד.

בגדי ים לנשים

כשמדובר  בבגדי ים לנשים השמיים הם הגבול! יש המון גזרות ועיצובים, המתאימים לכל סוגי מבנה הגוף והעדפותיהן של הנשים. ניתן למצוא בגדי ים שלמים, ביקיני, טנקיני, עם תחתונים גבוהים או נמוכים, חצאיות, עם חזיות תומכות או גוזיות, כל אחת יכולה למצוא את בגד הים שמתאים בדיוק בשבילה. כיום רוב הנשים לא מסתפקות בבגד ים אחד, ואוהבת להחזיק במלתחה כמה סוגים שונים. עם מספר סוגים ניתן לשלב בין החלקים השונים ולהנות ממגוון רחב יותר של אפשרויות. תוכלו לשלב בין חלק עליון עם דוגמא וחלק תחתון חלק או להיפך, לשחק עם הגזרות השונות ולבחור בכל פעם סגנון אחר.  תוכלו למצוא את המותגים המובילים לבגדי הים לנשים: Forever 21, We Wore What, Nike, NA-KD, Style River

בגדי ים לגברים

כשחושבים על בגדי ים לגברים בהשוואה לנשים, מדמיינים מבחר עיצובים יחסית מוגבל, אך לא כך הדבר. כיום ישנו מבחר רחב של בגדי ים לגברים, במגוון עיצובים ובגזרות שונות. מכנסי בגד ים באורכים שונים- קצרצרים וסקסים, לשמרנים יותר מכנסי ברמודה עד הברך ולחובבי השחייה בגד ים בגזרת תחתונים. מלבד הגזרות תוכלו גם לראות בגדי ים עם דוגמאות או במראה חלק, חולצות דרייפיט וגופיות ספורט, כל אלו ממיטב המותגים המובילים בעולם:

ARMANI EXCHANGE, Champion, Polo Ralph Lauren, SCOTCH & SODA, Goorin ועוד.

נעלי נשים

בין אם את חובבת נוחות או אוהבת מראה אלגנטי ומוקפד, תוכלי למצוא מבחר עצום של סגנונות, לכל זמן ולכל אירוע. החל מסניקרס שטוחות, נעלי ספורט להליכה או ריצה, נעלי עקב אלגנטיות, מגפיים, סנדלים, כפכפים ועוד. כל אחת תמצא את מבוקשה, הן מבחינת סגנון ושימוש והן מבחינת עונת השנה. כל הנעליים מגיעות בטווח רחב של מידות ומיוצרות מחומרים איכותיים, ממיטב המותגים המובילים בשוק:ALDO, Forever 21, Havaianas, NA-KD, Nike, Reebok, Superga, Veja, Adidas ועוד.

נעלי גברים

גם בנעלי הגברים, אצלנו ב-One Project תוכלו לראות שלל סגנונות ועיצובים עם טווח גדול של מידות, כך שכל אחד יוכל למצוא את הנעל המתאימה לו ולצרכים שלו. נעליים איכותיות עם דגש על נוחות מירבית, לכל סיטואציה ולכל זמן ביום: החל מנעלי בית, נעלי ספורט, סניקרס אופנתיים, כפכפים, מגפים ועוד. כל אלו ממיטב החברות המובילות בעולם: ARMANI EXCHANGE, Blundstone, Converse, Havaianas, New Balance, Reebok, Skechers, Timberland, Vans  ועוד.

לרכישה בקרו ב-One Project

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh