יזמים ובעלי עסקים

יזמים ובעלי עסקים

בואו לכנס שיחשוף אתכם להזדמנויות עסקיות ומענקים ממשרד הכלכלה ורשות החדשנות.

מינהלת אזורי התעסוקה רחובות מקדמת כנס, במעמד הראש העיר, רחמים מלול, לטובת עסקים וחברות בעיר רחובות  בנושא "הזדמנויות עסקיות להרחבת שווקים וקבלת מענקים". הכנס יתקיים ביום ראשון, 22.9.19, במלון לאונרדו ברחובות, בין השעות 14:30-17:00. ראש העיר, רחמים מלול: "אנו מייחסים חשיבות רבה לקידום המסחר והתעסוקה בעיר רחובות, ואני מזמין יזמים ויזמיות , בעלי עסקים וחברות על מנת להיחשף לשלל האפשרויות העומדות בפניהם".

הכנס נערך בשיתוף משרד הכלכלה והתעשייה, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים באמצעות מעוף, וההשתתפות בו היא ללא עלות, בהרשמה מראש (פרטים להלן).

הכנס יתקיים ביום ראשון, 22.9.19, במלון לאונרדו ברחובות, בין השעות 14:30-17:00.

לכנס מוזמנים יזמים, חברות ועסקים מכל רחבי העיר אשר מעוניינים לשמוע על כל האפשרויות הפתוחות בפניהם להרחבת שווקי הפעילות שלהם באמצעות הרשפ"ת- הרשות לשיתוף פעולה תעשייתי וקידום השקעות זרות המופקדת על ניהול רכש הגומלין של מדינת ישראל, על כלי הסיוע שמעמיד לרשותם משרד הכלכלה והתעשייה ומענקים חדשים מטעם רשות החדשנות ועוד.

הכנס ייפתח בהרמת כוסית לרגל השנה החדשה במעמד ראש העיר, מר רחמים מלול.

ראש העיר, רחמים מלול: "אני מברך על שיתוף הפעולה של מינהלת אזורי התעסוקה עם משרד הכלכלה והתעשייה, הרשפ״ת ורשות החדשנות. אנו מייחסים חשיבות רבה לקידום המסחר והתעסוקה בעיר רחובות, ואני מזמין יזמים ויזמיות , בעלי עסקים וחברות על מנת להיחשף לשלל האפשרויות העומדות בפניהם".

עו״ד עדי מוטולה ספיר, ראש מינהלת איזורי תעסוקה : "מינהלת אזורי התעסוקה חרתה על דגלה לקדם באופן אקטיבי את הנגשת המידע והכלים  אשר יש בהם כדי לסייע לעסקים ומיזמים לפרוץ גבולות. הכנס הוא תוצר של שיתוף פעולה מצוין בין כל הגורמים המעורבים".

לפרטים נוספים: מעוף, בטל. 076-8844855 או במייל rishon@4.maof.co.il

להרשמה בלינק: https://maof4.inwise.net/Page_19-08-2019_1_copy1_copy1

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh